عصر بازار

پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت نوروز ۹۶

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، در پیامی، فرارسیدن نوروز سال ۱۳۹۶ را به هموطنان ، مشتریان و همکاران نظام بانکی تبریک و شادباش گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت نوروز ۹۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، آقای دکتر علی صالح‌آبادی در این پیام تبریک آورده است:
    این بانک بعنوان مهمترین مشوق و حامی خریداران کالای ایرانی، مجموعه ای منحصر به فرد محسوب می‌شود که برآنست خود را بعنوان اهرمی بی بدیل برای صادرات غیرنفتی کشور معرفی کند.
    متن کامل پیام نوروزی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران را در ادامه می‌خوانید:
    یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبـراللیل و النـهار
    یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
    برآمد باد صبح و بوی نوروز
    به کام دوستان و بخت پیروز
    مبارک بادت این سال و همه سال
    همایون بادت این روز و همه روز
    همکاران و مشتریان گرامی
    تقارن فرخنده "بهار طبیعت" و آفرینش "دلیل خلقت" حضرت فاطمه زهرا (س) را که نام منورش بر تارک سال 96 می‌درخشد، به خانواده بانک توسعه صادرات ایران و فعالان عرصه اقتصاد و تجارت بین‌الملل کشورمان تبریک عرض می‌کنم.
    در سال گذشته، بانک توسعه صادرات با بازنگری در شیوه عمل خود در دهه اخیر که با ابداع روش‌های خلاقانه و رویکرد اقتضایی در حوزه تامین مالی و تعامل با صادرکنندگان همراه بود، تلاش کرد تا با بهره‌مندی از ایده‌های حاصل از تجربیات سالهای تحریم، تنگناهای بین‌المللی در عرصه صادرات به حداقل برسد.
    اگزیم بانک ایران به عنوان یکی از اهرم‌های مهم صادرات غیرنفتی در سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" برنامه‌های عملیاتی متنوعی را برای بارورسازی سیاست‌های کلان مبتنی بر گفتمان اقتصاد مقاومتی در دستور کار خود داشت.
    بر اساس این برنامه‌ها، توسعه هدفمند سرمایه‌های انسانی و ایجاد تحولات اساسی در زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تسهیل در ارایه خدمات تخصصی و خلاقانه به صادرکنندگان کشور از جمله اولویت‌های بانک توسعه صادرات در سال 96 خواهد بود.
    این بانک بعنوان مهمترین مشوق و حامی خریداران کالای ایرانی، مجموعه ای منحصر به فرد محسوب می‌شود که برآنست خود را بعنوان اهرمی بی بدیل برای صادرات غیرنفتی کشور معرفی کند.
    بی‌تردید در سال جدید، خدمات اگزیم بانک ایران که با پشتوانه ایمان، اخلاص و تعهد منشعب از انسجام درونی و همدلی سازمانی این مجموعه خدوم عجین شده است، تحولی سازنده در جهت توانبخشی به عرصه صادرات را شاهد خواهد بود.
    فرصت را مغتنم دانسته از یکایک همکاران ارجمندم در بانک توسعه صادرات ایران، همکاران محترم نظام بانکی، فعالان تلاشگر عرصه تجارت خارجی و همچنین اصحاب رسانه‌های وزین کشور که با ایفای نقش بی‌نظیر خود، این بانک را در تحقق اهداف تعیین شده یاری رسانده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
    امیدوارم در پرتو انوار وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) سال جدید سالی سرشار از سعادت، شادکامی توأم با خیر و برکت برای آحاد ملت عزیز ایران اسلامی باشد.
    علی صالح‌آبادی
    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو