عصر بازار

پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت آغاز ۱۳۹۶

عصر اعتبار- سرپرست بانک دی به مناسبت آغاز سال جدید پیام تبریک صادر کرد.

پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت آغاز ۱۳۹۶
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علیرضا عاطفی فر- سرپرست بانک دی، در پیامی، آغاز سال نو خورشیدی را به تمام ذینفعان بانک دی تبریک گفت. متن کامل پیام به شرح ذیل است:

    بسم الله النور

    نرم نرمک می رسد اینک بهار

    فرارسیدن سال جدید و ایام با شکوه بهار طبیعت را خدمت همه هموطنان ارجمند، مشتریان گرامی و سهامداران به خصوص خانواده های مکرم شهدا و ایثارگران  صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

    آمدن نوروز و آغاز فصل بهار که با تغییر طبیعت همراه است سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند منان است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت مغتنمی است تا هم چنان که طبیعت لباس کهنه از تن به در می کند، ما نیز آینه قلب خود را از نگاه ناراست و کینه و رخوت بزداییم و امیدوار و پرانرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.

    در سالی که گذشت بانک دی به حمد الله توانست ضمن کسب رتبه اول جایزه ملی بهره وری ، در لیست ده  شرکت پیشروی ایران قرار گیرد و تقدیر نامه چهار ستاره تعالی سازمانی را در رقابت سازمانهای متعالی از آن خود کند که این افتخارات مرهون تلاش و همت کارکنان ارزشی این بانک است.

    در سال جدید نیز همچون سالهای گذشته حرکت در مسیر تعالی و سرآمدی برای بانک دی همانند دیگر سازمان‌های امروزی، یک الگو قرارمی گیرد و موجبات  «تغییر مثبت و سازنده» در همه‌ ابعاد سازمانی ایجاد می شود. هم چنین در سال پیش رو، مشتری مداری، سلامت اداری ،تعالی نیروی انسانی و درخشیدن در میان شرکت های برتر ایران از جمله اهداف اصلی خواهد بود ؛ ان شاالله که سهم خود را در این مسیر از یاد نبریم و هر یک به نوبه خود برای پیش راندن این بانک و سودآوری جامعه سهامداران که یادگاران یاران امام (ره) هستند از تلاش صادقانه خود فرو نگذاریم.

    اطمینان دارم بانک دی در سالهای آتی  ،مسیر خود در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی را ادامه خواهد داد و برای تعالی ذینفعان خود از جمله نگاهداشت محیط زیست، کمک به اقتصاد ملی و منطقه ای، رونق تولید و اشتغالزایی، تسهیلات دهی پایدار و سایر حوزه های مربوط به این مسئولیت خطیر ، تلاش خواهد کرد و همچنین گامهای دیگری بسیار مثبتی را در راستای اقتصاد مقاومتی برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) برداشته است.

    اکنون که در آستانه ورود به سال جدید هستیم این اطمینان را به همه ذینفعان بانک از مشتریان تا همکاران خوبمان می دهم که مصمم و استوار گام برخواهیم داشت و برای جلب رضایتتان برنامه های مناسبی طرح ریزی خواهد شد.

    امید وارم در سال 1396 بیش از پیش شاهد عزت و سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون بانک دی باشیم.

    علیرضا عاطفی فر

    سرپرست بانک دی

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو