عصر بازار

بررسی سهام عدالت در مجلس پس از سال نو

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی وضعیت سهام عدالت با حضور مسئولان ذیربط در کمیسیون متبوعش پس از تعطیلات سال نو خبر داد.

بررسی سهام عدالت در مجلس پس از سال نو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل ایران جیب, از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی وضعیت سهام عدالت با حضور مسئولان ذیربط در کمیسیون متبوعش پس از تعطیلات سال نو خبر داد.

    محمد‌رضا پور‌ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، از بررسی و تعیین تکلیف سهام عدالت در کمیسیون متبوعش پس از سال نو خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است موضوع سهام عدالت با حضور مسئولان دبیرخانه سهام عدالت، وزارت امور اقتصاد و دارایی و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شود.

    وی درباره علت بررسی وضعیت سهام عدالت در کمیسیون متبوعش، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از 40 میلیون نفر از مردم دارنده سهام عدالت هستند و نگران وضعیت این سهام‌های خود هستند، لذا هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی برای برطرف شدن برخی از نگرانی‌ها جلسه‌ای را به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بررسی سهام عدالت احتمالا در اولین جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس پس از سال نو برگزار شود، افزود: بررسی سهام عدالت در سه بخش سود، مالکیت سهام عدالت و همچنین بحث هیئت مدیره شرکت‌های سهام عدالت در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

    پور‌ابراهیمی تصریح کرد: قرار است اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس پس از بررسی وضعیت سهام عدالت، گزارشی را تهیه کرده و به هیئت‌رئیسه پارلمان ارائه دهد و در صورت تشخیص هیئت‌رئیسه این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی