عصر بازار

تعطیلی موقت سامانه سهام عدالت از سی ام اسفند

عصر اعتبار- سامانه سهام عدالت برای به روزرسانی صورتحساب مشمولان از دوشنبه (سی ام اسفند) به صورت موقت از دسترس خارج می‌شود.

تعطیلی موقت سامانه سهام عدالت از سی ام اسفند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از سازمان خصوصی سازی، مشمولان سهام عدالت از چهاردهم فروردین 1396، می‌توانند به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند و از صورتحساب سهام خود آگاه شوند.
    به گزارش ایرنا، نشانی این سامانه www.samanese.ir است.
    رییس سازمان خصوصی سازی بیست و چهارم اسفندماه ارزش بازاری سهام عدالت را 2 برابر واریزی مشمولان اعلام کرد و گفت: برای پرداخت سهام تا پایان شهریور 1396 وقت داریم و اجباری به واریز بدهی نیست.
    «میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی» افزود: 10 سال مهلت قانونی برای اینکه از محل سود سهام عدالت، بدهی مشمولان بابت خرید سهام پرداخت شود، به پایان رسیده و در این مدت- از سال 1385 تا 1394- به هر فرد 10 میلیون ریال (یک میلیون تومان) سهم اختصاص یافته است.
    به گفته این مسئول، در این 10 سال از محل سود سهام عدالت مقداری سود به خزانه واریز شده و اکنون با پایان مهلت 10 ساله، سهام قابل واگذاری است.
    وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز هفدهم اسفندماه گفت: ارزش اولیه سهام واگذار شده به مردم، رشد 2 درصدی داشت و متناسب با آن سود دریافت می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی