عصر بازار

تیم دزدان مسلح طلا فروشی خراسان بازداشت شدند

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی نیشابور اعلام کرد: سارقان ۳۰۰ میلیون ریال فیروزه از یک واحد فیروزه فروشی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

تیم دزدان مسلح طلا فروشی خراسان بازداشت شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایران، سرهنگ حسین بیات مختاری روز دوشنبه گفت: این افراد 2 سارق موتورسوار بودند که با شکستن شیشه این مغازه در بلوار خیام نیشابور، مقادیر زیادی سنگ فیروزه، 11 عدد سرویس فیروزه، تعدادی انگشتر، گوشواره، ساعت، جام و تسبیح های تزیین شده با فیروزه، به ارزش 300 میلیون ریال را به سرقت برده بودند.
    وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پس از بررسی محل سرقت با استفاده از سرنخ های به جا مانده، تحقیقات میدانی خود را آغاز و به فردی سابقه دار که در همان محدوده زندگی می کرد مظنون و با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.
    وی گفت: متهم 21 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت مغازه با همدستی دوست 22 ساله اش اعتراف کرد که دیگر همدست وی نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش وسایل مسروقه کشف شد.
    فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، از شهروندان خواست محل کسب خود را به تجهیزات هشدار دهنده مجهز و در هنگام وقوع سرقت از جابه جا کردن اشیاء خودداری کنند.
    سرهنگ بیات همچنین از دستگیری 2 سارق حرفه ای خودرو و وسایل آن خبر داد که در پی وقوع 2 فقره سرقت خودرو در محدوده شمال شهر نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.
    وی افزود: یکی از متهمان که 31 ساله و سابقه دار است در مواجهه با مستندات کشف شده به سرقت پراید و کامیون و هم چنین هشت فقره سرقت داخل خودرو با همدستی دوست 22 ساله اش اعتراف کرد که همدست وی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی