عصر بازار

وزیر ارتباطات:

تمرکز پست بانک بر توسعه خدمات در مناطق روستایی است

عصر اعتبار- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با برنامه ریزی های دولت تدبیر و امید، فعالیت پست بانک بر رسالت اصلی خود یعنی توسعه خدمات در مناطق محروم و روستایی متمرکز شده است.

تمرکز پست بانک بر توسعه خدمات در مناطق روستایی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمود واعظی روز دوشنبه در جریان بازدید از شعبه کشیک پست بانک یزد در ایام نوروز بر تداوم خدمات رسانی موثر به مردم در مناطق روستایی تاکید کرد .
    وی افزود: ارائه خدمات موثر به این مناطق زمینه خوبی برای کاهش مهاجرت از روستا به شهر است که اثرات بسیار ارزشمندی برای کشور به همراه دارد.
    وی ادامه داد: با توجه به تقویت افتتاح حساب و افزایش درصد سودهی در مراکز پست بانک پویایی و زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در موضوع های مختلف بوسیله این مراکز فراهم شده است.
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تبریک سال نو و خدا قوت به فعالان این عرصه گفت: با مکانیزه سازی و تقویت خدمات الکترونیکی درمراکز پست بانک در آینده نزدیک زمینه تسهیل و تقویت نظارت بر عملکرد این حوزه امکان پذیر می شود.
    واعظی با ابراز خرسندی از تدبیر ارزشمند و خدمات رسانی موثر در ایام نوروز به مردم خاطر نشان کرد: حضور در عرصه خدمت رسانی به ویژه در ایام تعطیل اقدام ارزشمند و موثری برای خدمت به مردم و جامعه است.
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح روز دوشنبه به همراه سیدمحمد میرمحمدی استاندار، سیدابوالفضل موسوی نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استان با حضور در شعبه مرکزی پست بانک یزد و دیدار کارکنان این مجموعه، از بخش های مختلف کشیک پست بانک بازدید کرد.
    افتتاح اینترنت GA، حضور در شورای راهبری ارتباطات و فناوری استان و بازدید از شعب کشیک پست استان یزد از برنامه های سفر 2 روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان یزد است.
    بازدید از چاپارخانه میبد و گفت و گوی ویژه خبری در شبکه تابان و بازدید از چند از طرح مخابراتی از دیگر برنامه های واعظی در استان یزد اعلام شده است.
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شامگاه یکشنبه وارد یزد شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی