عصر بازار

هزینه اقامت در شهر اصفهان چقدر است؟

عصر اعتبار- قیمت یک شب اقامت برای یک اتاق دو تخته در هتل‌‌های شهر اصفهان از شبی ۱۸۰ هزار تومان برای هتل دو ستاره آغاز می‌شود و تا شبی ۴۳۹ هزار تومان برای هتل چهار ستاره ادامه دارد.

هزینه اقامت در شهر اصفهان چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از میزان، در راستای سلسله گزارش‌های میزان از قیمت هتل در شهرهای مختلف و پس از بررسی در سه شهر پر سفر، در این دوره قصد بررسی قیمت‌ ها در شهر تاریخی اصفهان را داریم.

    شهر نام آشنا اصفهان به دلیل جاذبه‌های تاریخی فراوان یکی از شهرهای توریسی ایران به حساب می‌آید، از همین رو هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی در این شهر ساخته و در حال فعالیت است.

    بر اساس بررسی‌های صورت گرفته برای یک هتل دو ستاره به این ترتیب است که اتاق دو تخته توئین و دبل به همراه صبحانه به قیمت شبی 180 هزار تومان، اتاق سه تخته 220 هزار تومان، سوئیت یک خوابه با ظرفیت سه نفر 345 هزار تومان و سوئیت یک خوابه با ظرفیت چهار نفر 390 هزار تومان است.

    همچنین این هتل برای مهمان‌های خارجی خود خدمات ویژه‌تری ارائه می‌دهد، از همین رو قیمت اتاق دو تخته توئین و دبل برای مهمان خارجی 232 هزار تومان، اتاق سه تخته برای مهمان خارجی 294 هزار تومان، سوئیت یک خوابه برای سه نفر و برای مهمان خارجی 377 هزار تومان، سوئیت یک خوابه با ظرفیت 4 نفر برای مهمان خارجی 436 هزار تومان مشخص شده است.

    قیمت یک شب اقامت در یک هتل سه ستاره برای دو نفر در یک اتاق دو تخته دبل و توئین 338 هزار تومان، اتاق سه تخته 424 هزار تومان و اتاق چهار تخته 508 هزار تومان است. همچنین این هتل امکان اسکان مسافران در بهار خواب و شاه نشین ساختمان را دارد که در این صورت هزینه اقامت برای سه نفر در بهار خواب 424 هزار تومان و برای چهار نفر در شاه نشین میانی 685 هزار تومان است.

    اگر قصد اقامت در یک هتل چهار ستاره در شهر اصفهان را دارید برای یک اتاق دو تخته دبل و توئین طلایی باید به قیمت 439 هزار تومان و اتاق دو تخته نقره ای ( فاقد پنجره) 387 هزار تومان هزینه کنید. یک اتاق سه تخته طلایی 514 هزار تومان، سه تخته نقره ای 450 هزار تومان، اتاق چهار تخته طلایی 588 هزار تومان و اتاق رویال VIP به ارزش 688 تومان قیمت گذاری شده است.

    گفتنی است این قیمت‌ها برای ایام نوروز بوده و امکان تغییر آن پس از تعطیلات وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی