عصر بازار

مدیرعامل شرکت ملی پست:

همکاری بانک سپه و شرکت ملی پست منشاء خدمات بسیاری برای مردم شریف ایران خواهد بود

عصر اعتبار- پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه مدیران و کارکنان بانک سپه از خوبان و خوشنامان سیستم بانکی هستند گفت: همکاری بین بانک سپه و شرکت ملی پست منشاء خدمات بسیاری برای مردم شریف ایران خواهد شد.

همکاری بانک سپه و شرکت ملی پست منشاء خدمات بسیاری برای مردم شریف ایران خواهد بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهری با اشاره به پیشینه بانک سپه و خدمات و توفیقات آن در بخشهای مختلف گفت: این تنوع خدمات و توفیقات باعث افتخار است و قطعا مدیریت عالی و مؤثر در این بانک و نیز تیم قدرتمند موجود در آن می تواند به انجام کارهایی همچون 5 میلیارد LC در مدت یکسال منجر شود.
    وی بخشی از توفیق در مسیر جلب اعتماد جامعه داخلی و بین المللی توسط بانک سپه در دوران پس از تحریم را مرهون مدیریت قدرتمند و ارتباطات مؤثر آن دانست.
    مهری با بیان اینکه امید است با همکاری یکدیگر بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم گفت: بانک سپه نخستین بانک ایرانی است و قدمت آن به بیش از 90 سال می رسد و قدمت پست در جهان نیز به 2500 سال قبل که بحث چارپار و پیک مطرح بود بازمی گردد.
    مهری با بیان اینکه سه بحث اصلی هویت مکان، هویت اشخاص و هویت خدمات مالی و بانکی اگر شفاف شوند اقتصاد ما نیز شفاف می شوند گفت: با اتصال این سه مهم، دیگر امکان فرار مالیاتی و ارائه اطلاعات غلط وجود نخواهد داشت.
    وی ادامه داد: از این سه بحث، هویت مکانی را دولت و مجلس به پست واگذار کرده اند. در این راستا نیز تلاش شده تا به 50 میلیون نقطه کدپستی داده شود که اطلاعات 40 میلیون از آنها به هنگام شده است .
    مدیرعامل شرکت ملی پست از دیگر حرکتهای شرکت ملی پست به تعریف آدرس استاندارد در 6 شهر تهران، اصفهان، مشهد، بوشهر، قزوین و قم اشاره کرد و گفت: پس از گام یونیک شدن کد و آدرس، اختصاص طول و عرض جغرافیایی است. از 15 میلیون ساختمانی که در شهرها داشتیم 13.5 میلیون مکان ژئوکد شده است.
    مهری اظهار داشت: بعد از این مرحله نیز آدرس استاندارد را روی نقشه های بومی سوار کردیم. در عمل این اتفاق برای 6 شهر رخ داده است.
    وی از گامهای پیش رو به شکل گیری اطلاعات مبتنی بر مکان اشاره کرد و افزود: به این ترتیب ما اطلاعات جامعی را سامان دهی می کنیم و به راحتی می توانیم در اختیار بانک قرار دهیم. همان طور که شماره ملی کنترل می شود، بلافاصله نیز آدرس و نقشه مکانی مربوط به فرد ارائه می شود.
    مدیرعامل شرکت ملی پست خاطرنشان کرد: این پروژه از پروژه های اقتصاد مقاومتی است و با این اتفاقات، اطلاعات بیشتری در دسترس بانک قرار می گیرد.
    مهری با بیان اینکه مأمور پست ضابط قضایی نیز هست افزود: ابلاغیه های بانک در ارتباط با معوقات و... وقتی توسط مأمور پست ابلاغ می شود وی به عنوان مأمور قضایی عمل می کند و قابل استناد و پیگیری به لحاظ قضایی است.
    مهری با اشاره به تجربه همکاری هایش با دیگر بانکها در حوزه دسته چک و... گفت: به منظور حفظ امنیت شهروندان در جهان سعی شده تا پست رابط بین مردم و دولت باشد و خود از فساد و... جلوگیری کند.
    وی تأکید کرد: ما آمادگی رساندن پول به در منازل را داریم. همچنین آماده جمع آوری وجوه از مطب دندانپزشکان و... هستیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو