عصر بازار

پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته در هفته معلم

عصر اعتبار- سخنگوی دولت اعلام کرد که سال۹۵ بدون کسری به پایان رسید.

پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته در هفته معلم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»‌ به نقل از ایسنا،‌ محمدباقر نوبخت در این نشست خبری با اعلام این خبر افزود: از 294 هزار میلیارد تومان منابع مصوب بودجه 95، 282هزار میلیارد تومان تحقق یافت یعنی بودجه 96 درصد تحقق یافت، البته این  به معنای کسری بودجه نیست  بلکه به معنای عدم تحقق بودجه است. سخنگوی دولت همچنین  تصریح کرد: به میزان 282هزار میلیارد تومان هم هزینه کرده ایم، سال95 به لحاظ ترکیب منابع و مصارف سال بسیار خوبی بود، تا پایان دولت 170طرح و پروژه افتتاح می‌کنیم.
    وی با بیان اینکه در سال گذشته 13هزار و200 میلیارد تومان از بدهی دولت به نظام بانکی تقلیل دادیم، گفت:در مجموع 15هزار و 400 میلیارد تومان از بدهی دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت کردیم.
    وی با بیان اینکه برای تامین نظر رهبری در حال تهیه بسته های رونق تولید و اشتغال هستیم، گفت: این طرح مراحل تصویب خود را پشت سر می‌گذارد ، با این طرح وظایف همه دستگاه ها در ایجاد اشتغال مشخص می‌شود.
    سخنگوی دولت با اعلام اینکه هفته معلم پاداش بازنشستگان فرهنگی که در سال 95 بازنشست شده اند را پرداخت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: 3هزار و 500 میلیارد تومان برای افزایش حقوق بازنشستگان صرف می شود.
    وی گفت: بین 180 تا 200 هزار تومان افزایش مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خواهیم داشت.
    اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی