عصر بازار

بانک مسکن اعلام کرد:

جوایز سی و هفتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه

عصر اعتبار- جوایز سی و هفتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز سال ۱۳۹۵ بانک مسکن اعلام شد.

جوایز سی و هفتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز سال 1395 این بانک جمعاً به ارزش حداقل 176 میلیارد و 785 میلیون ریال اعلام شد.

    بر اساس این گزارش، 10 کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به مبلغ یک میلیارد ریال، 137 کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به  مبلغ 500 میلیون ریال، 137 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به مبلغ 200 میلیون ریال، کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به مبلغ 50 میلیون ریال، 10 هزار و 807 فقره جایزه نقدی پنج میلیون ریالی و هزاران فقره جوایز نقدی دیگر به عنوان جوایز این قرعه‌کشی اعلام شدند.

    این گزارش حاکی است،این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن  که به عنوان «گشایش دفتر مهربانی» نام‌گذاری شده است، تا پایان اردیبهشت ماه 1396 ادامه دارد.

    مشتریان و دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن تا 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری فرصت دارند با افتتاح حساب  و یا تکمیل موجودی در این قرعه‌کشی شرکت کنند.

    شایان ذکر است، حداقل موجودی لازم برای شرکت در این قرعه‌کشی، 200 هزار ریال بوده و هر 100 هزار ریال در هر روز یک امتیاز محسوب می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی