عصر بازار

چتر حمایت بیمه ای برای ۹ هزارمددجوی کمیته امداد تهران

عصر اعتبار- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران : بیش از ۹ هزار مددجوی تحت حمایت زیر چتر بیمه ای سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

چتر حمایت بیمه ای برای ۹ هزارمددجوی کمیته امداد تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی کریمی اصل با اشاره به اینکه  بانوان سرپرست خانوار سنین35 تا 50 سال مشمول دریافت خدمات بیمه تأمین اجتماعی هستند، افزود: بهره‌مند شدن از خدمات بیمه اجتماعی گامی بلند در جهت توانمندی و خوداتکایی مددجویان تحت حمایت است؛ پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان با هدف تأمین آتیه و بهره مندی آنها از مستمری بازنشستگی انجام می شود.
    وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 9 هزار و 600 نفر از مددجویان در استان تحت پوشش بیمه بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته اند، گفت: هشت هزار و 538نفر از این مددجویان را بانوان سرپرست خانوار با کمتر از 50 سال سن و مابقی را مددجویان مجری طرح های اشتغال و خودکفایی تشکیل می دهند.
    کریمی اصل با بیان اینکه حق بیمه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به صورت دوره ای در قالب بیمه صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود، تصریح کرد: بیش از 82 میلیارد و 300 میلیون ریال بابت حق بیمه تامین اجتماعی برای بیش از9 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در سال 95 پرداخت شده است.
    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی با حداقل سن 55 سال و آقایان با حداقل سن 60 سال به شرط دارا بودن 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی بهره مند می شوند.
    وی گفت : طرح تحت پوشش قرار دادن مددجویان زیر چتر بیمه ای تامین اجتماعی حدود10 سال است که در این نهاد به اجرا درآمده و تاکنون 14هزار و 678 نفر از مددجویان تحت حمایت در استان از مزایای و مستمری بازنشستگی برخوردار شده اند.
    کریمی اصل به دیگر مزایای بیمه سازمان تامین اجتماعی همچون خدمات درمانی، از کار افتادگی اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه بیمه های تامین اجتماعی موجب توانمندی پایدار خانواده های تحت حمایت کمیته امداد می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو