عصر بازار

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد:

تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال کمک فنی اعتباری به بانک های استان کرمانشاه

عصر اعتبار- کرمانشاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال کمک فنی اعتباری برای اجرای طرح های اشتغالزایی و کمک به تولید در اختیار بانک‌های استان قرار گرفت.

تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال کمک فنی اعتباری به بانک های استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، رضا رحیمی در جلسه بررسی نحوه تلفیق اعتبارات کمکهای فنی واعتباری برای پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصادی جهت اجرای طرح های اشتغالزایی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و روسای بانک های استان در محل استانداری برگزار شد، افزود: در سال جدید هیچ کاری مهمتر از تلاش برای تولید و اشتغال در راستای تحقق نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در استان نداریم.

    وی اظهار داشت: جذب سرمایه و مشوق های سرمایه گذاری دراستان مهمترین اولویت ها در استان است که مسئولین بانک ها در این زمینه وظیفه بسیارمهمی را به عهده دارند.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: درسفر مقام معظم رهبری به استان مبلغ 200 میلیارد ریال کمکهای فنی اعتباری به عنوان مشوق سرمایه گذاری به استان تخصیص یافته که بعنوان یارانه و درقالب اوراق خزانه دراختیار بانک های عامل قرارخواهد گرفت.

    در این جلسه 200 میلیارد ریال کمک های فنی اعتباری برای اجرای طرح های اشتغازایی و کمک به تولید در استان در اختیار بانک های استان قرار گرفت که بانک ها موظف شدند از محل منابع داخلی خود  این رقم را تا دو هزار میلیارد ریال افزایش دهند.

    در پایان سهم پرداختی تسهیلات توسط بانکها اعلام گردید و مقرر شد تا پایان اردیبشت ماه سال جاری جذب کمکهای فنی اعتباری استان درقالب پرداخت تسهیلات به طرح های بزرگ اقتصادی از محل منابع داخلی بانکها با لحاظ تخفیف در سود سالانه تسهیلات اعمال گردد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی