عصر بازار

نشست صمیمی مدیران استانی بانک ایران زمین و سپه

عصر اعتبار- نشست صمیمی مدیریت شعب بانک سپه استان اصفهان و مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال بختیاری بانک ایران زمین پیرامون موضوعات بانکی، وضعیت منابع و مصارف برگزار شد.

نشست صمیمی مدیران استانی بانک ایران زمین و سپه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این جلسه که به میزبانی سبزواری مدیریت شعب استان اصفهان بانک ایران زمین برگزار شد، ایشان ضمن عرض خیر مقدم به مدیریت شعب بانک سپه و هیات همراه با تشریح سیاست های بانک ایران زمین به ضرورت حمایت از کارخانه ها،کارگاه ها و شرکت های فعال و اهمیت حفظ سرمایه های ملی پرداخت و تلاش در جهت رونق اقتصادی استان را از اهم وظایف بانک ها بر شمرد.
    سبزواری در ادامه جلسه ضمن تشریح خدمات متفاوت و متنوع خاطر نشان ساخت، کمپین محیط زیستی بانک ایران زمین با شعار(( برای زندگی همین یک زمین را داریم)) به موضوع ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی می پردازد و سهم بسزایی در اشاعه فرهنگ سلامت جامعه و حفظ محیط زیست را برعهده دارد.
    وی گفت: امیدواریم ارایه خدمات بانکی و اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی از سوی بانک ها در راستای تحقق اهداف ملی گامی موثر در جهت به حرکت درآوردن چرخه های اقتصادی وایجاد اشتغال و توسعه پایدار باشد.
    مدیریت شعب استان اصفهان موفقیت های کسب شده در عرصه اقتصادی را حاصل همدلی و تلاش های گروه های مختلف به خصوص همکاری بانک ها با فعالان عرصه تولید بیان کرد.
    وی با بیان اینکه ایران زمین خانه ماست و همه ما مسئول در حفظ آن برای آیندگان هستیم لزوم استفاده صحیح از مواهب طبیعی خدادادی و محیط زیست را بسیار مهم عنوان نمود.
    در ادامه این دیدار حمیدرضا باقری مدیرشعب بانک سپه این استان ضمن عرض تبریک سال نو در خصوص موضوعات بانکی مطالبی را بیان و رونق و توسعه بازار کسب و کار را زمینه ساز رشد اقتصادی کشور دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی