عصر بازار

متن پیام تبریک مدیرعامل

رئیس و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران به مناسبت روز پدر

عصر اعتبار- میلاد مولود کعبه در ماه نزول برکات الهی، آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت است.

رئیس و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران به مناسبت روز پدر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،‌ سیزدهم ماه رجب سالروز میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت امام علی(ع) است؛ با ولادت امیرالمومنین (ع) محبت بر عرشیان و فرشیان تمام شد تا شرط آسمانی شدن را تنها از طریق تأسی از امیر عشق، ایثار، مهربانی و گذشت بدانند.
    بی شک حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته است. پیرو امیر المؤمنین بودن به معنای گام برداشتن در مسیر الهی اوست.
    برخود لازم می دانیم میلاد با سعادت اولیــن اختر تابناک آسمان امـــــامت و ولایت، مولی الموحدین حضرت امام علی( ع) و روز پدر را صمیمانه به همه پدران فداکار این مرز و بوم و به صورت ویژه خدمت همکاران شبکه بانکی کشور و همکاران ارجمندم در بانک قرض الحسنه مهرایران که مروج سنت نیکوی قرض الحسنه هستند، تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه شما عزیزان، امید دارم در پرتو عنایت خداوند متعال همواره سربلند و تندرست باشید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی