عصر بازار

دیدار نوروزی مدیر عامل بیمه البرز با کارکنان

عصر اعتبار- سید رسول تاجدار،‌ مدیر عامل بیمه البرز در دیدار نوروزی با کارکنان اعلام کرد: تقویت مزیت های نسبی بیمه البرز در صنعت بیمه از جمله برنامه های عملیاتی شرکت در سال جاری است.

دیدار نوروزی مدیر عامل بیمه البرز با کارکنان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،‌وی افزود: در همین راستا برآنیم فعالیت در رشته های تخصصی همچون باربری که از پیش از انقلاب نیز سهم خوبی در این رشته‌ها داشتیم را تقویت کنیم.
    به گفته مدیرعامل اصلاح سبد پورتفوی، کنترل بدهکاران و مدیریت خسارت از سیاست های کلیدی شرکت در سال جاری است که به صورت جدی از سوی مدیران ارشد شرکت پیگیری خواهد شد.
    وی ادامه داد:‌ افزایش پورتفوی بیمه های عمر از دیگر سیاست های شرکت در سال 96 خواهد بود چون ما معتقدیم اساسا صنعت بیمه اگر توانسته نقشی در اقتصاد کشور ایفا کند به واسطه افزایش سهم بیمه های عمر بوده چون که به افزایش سرمایه گذاری و رشد و توسعه اقتصاد ملی و تولید می شود.
    تاجدار گفت: سال گذشته، شرکت در غم و اندوه از دست دادن تعدادی از همکاران به سوگ نشست. برای این عزیزان طلب مغفرت الهی و برای بازماندگانشان طلب آرامش و صبر می کنیم.
    وی تاکید کرد: اولین قدم در سال جدید،‌ حفظ برتری‌های بیمه البرز در صنعت بیمه است. یکی از نکات مهم که باید در سال جاری نیز به آن توجه ویژه داشته باشیم پرهیز از جذب پورتفوی به هر قیمت است. همچون سال های گذشته امسال هم رقابت بیمه البرز برمبنای کیفیت خدمات خواهد بود نه برمبنای قیمت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی