عصر بازار

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بسزایی در تحقق و پیشرفت اقتصاد مقاومتی دارد

عصر اعتبار- مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه محسن پدرام رئیس هیات مدیره و عیسی امامی و سلیمان توکلی اعضای هیات مدیره، در ساختمان مرکزی بانک، میزبان دکتر غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بودند.

خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بسزایی در تحقق و پیشرفت اقتصاد مقاومتی دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مرتضی اکبری در ابتدای این دیدار خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک در راستای اشتغال زایی و ایجاد کسب و کارهای کوچک را تشریح نمود و گفت: این بانک در سال گذشته گام های موثری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و راه اندازی بنگاه های کوچک و متوسط تولید، در حوزه کمیته امداد و توانمند سازی اعضای تحت پوشش بهزیستی برداشته است.
    وی افزود: امسال نیز 60 درصد منابع قرض الحسنه بانک به حوزه های کارآفرینی و اشتغالزایی اختصاص پیدا نمود و کارآفرینان به منظور تامین مالی خرد با هدف راه اندازی کسب و کارهای کوچک و یا تهیه تجهیزات و ابزار کار می توانند از تسهیلات ارزان قیمت و قرض الحسنه بهره مند گردند.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: باتوجه به بالا بودن میزان تقاضا جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه با هدف استفاده در زمینه های ازدواج، تامین مایحتاج ضروری، راه اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط، پرداخت هزینه های درمان و...، خیرین، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی می توانند با انتقال بخشی از منابع خود و یا ایجاد گردش حساب جاری، به گسترش میزان این پرداخت ها کمک نمایند.
    غلامرضا تاج گردون نیز در ادامه این دیدار بیان داشت: رفع مشکلات مردم در حوزه های اقتصادی و معیشتی از جمله وظایف و مسئولیت های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می باشد و اهتمام به این امر در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است.
    وی با اشاره به نقش مجلس در توسعه متوازن تمامی نقاط کشور اظهار داشت: افزایش زیرساخت های رفاهی و معیشتی روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته یکی از راه کار های تحقق اقتصاد مقاومتی است و خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند نقش به سزایی در این حوزه داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی