عصر بازار

معاون وزیر ارتباطات:

حجم بازار ICT کشور در برنامه ششم توسعه به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان می رسد

عصر اعتبار- معاون امور دولت، مجلس و استان های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در برنامه ششم توسعه کشور پیش بینی شده است که حجم بازار ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برسد.

حجم بازار ICT کشور در برنامه ششم توسعه به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان می رسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، مرتضی براری روز پنجشنبه در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان کرمان با حضور وزیران ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: سهم کرمان از بازار ICT باید با توجه به مزیت های این استان در حوزه های مختلف بسیار پررنگ باشد.
    وی گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند سبد درآمدی جدیدی در کنار حوزه های کشاورزی، معدن، صنعت و گردشگری برای استان کرمان باشد زیرا بازار این حوزه به شدت در حال رشد است.
    وی کرمان را استانی غنی در حوزه دانشگاهی معرفی کرد و گفت: در حوزه زیرساختی نیز وضعیت خوبی در استان کرمان حاکم است.
    معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در ابتدای دولت یازدهم استان کرمان در حوزه زیرساخت ICT رتبه 22 کشوری را داشت که سال گذشته به 21 رسید.
    وی گفت: یکهزار و 194 سایت 2G، 3G و 4G در استان کرمان راه اندازی شده که تا یکهزار و 220 سایت افزایش می یابد.
    براری اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان کرمان پیگیری جدی در حوزه پوشش ارتباطی دارند.
    در مدت فعالیت دولت یازدهم 511 میلیارد تومان پروژه در حوزه ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) در استان کرمان افتتاح شده است.
    در سفر امروز وزیران ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کرمان بیش از یکهزار و 140 میلیارد تومان پروژه در این حوزه افتتاح می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی