عصر بازار

رئیس بنیاد مسکن اتقلاب اسلامی کشور:

نقش بی بدیل بانک قرض الحسنه مهر ایران در کمک به زلزله زدگان استان خراسان رضوی شایسته تقدیر است

عصر اعتبار- عملیات آواربرداری، انتقال مصالح و کار بازسازی در مناطق زلزله زده استان خراسان رضوی با مساعدت مسئولین سازمان ها، نهادها و بانک های کشور در کمتر از یک هفته آغاز شد که این امر یک رکورد در کشور محسوب می شود.

نقش بی بدیل بانک قرض الحسنه مهر ایران در کمک به زلزله زدگان استان خراسان رضوی شایسته تقدیر است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، رشیدیان استاندار خراسان رضوی در حاشیه آغاز مراسم رسمی کار بازسازی مناطق زلزله زده استان در روستای دو قلعه بر اشک که با حضور تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و عدالتی مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی برگزار شد خاطر نشان ساخت: پنج هزار و 779 خانه روستایی و 137 روستا بین 30 تا 100 درصد تخریب شده اند.
    وی در ادامه ضمن تشکر ویژه از دستور مساعد اکبری مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص اختصاص تسهیلات بلاعوض وام قرض الحسنه اظهار داشت: پیشگامی بانک قرض الحسنه مهر ایران در کمک رسانی مالی به زلزله زدگان استان خراسان رضوی در راستای حمایت از هموطنان آسیب دیده در خور ستاش است.
    در ادامه این مراسم تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تشریح اقدامات انجام شده در مناطق آسیب دیده نقش بی بدیل بانک قرض الحسنه مهر ایران در کمک به آسیب دیدگان از زلزله استان خراسان رضوی را اقدامی ارزشمند و خداپسندانه قلمداد و آن را در راستای کمک به نیازمندان و اهتمام به امر مهم اقتصاد مقاومتی دانست.
    شایان ذکر است در آغاز این مراسم عدالتی مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی آمادگی کامل بانک را در راستای اجرایی نمودن کمک های موصوف اعلام داشت و کمک به نیازمندان واقعی جامعه و افراد آسیب پذیر را از جمله اولویت های بانک در سال 96 برشمرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی