عصر بازار

به دنبال وقوع زلزله فریمان صورت گرفت؛

آمادگی بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات به ۱۵۰۰ واحد مسکونی زلزله‌زده

عصر اعتبار- بانک مسکن آمادگی خود را برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به منظور بازسازی یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به آسیب دیدگان زلزله در استان خراسان رضوی اعلام کرد.

آمادگی بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات به ۱۵۰۰ واحد مسکونی زلزله‌زده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در نشست ستاد بحران استان خراسان رضوی که با موضوع بررسی زلزله منطقه فریمان استان خراسان رضوی و در محل استانداری برگزار شد؛ ابوالفضل مهران، مدیر شعب بانک مسکن استان در خصوص تأمین اعتبار بازسازی مسکن روستایی در مناطق مذکور اعلام آمادگی کرد و مقرر شد از محل سهمیه اعتبار ابلاغی به بانک، تسهیلات مسکن روستایی به منظور بازسازی یک هزار و 500 واحد مسکونی و با محوریت بانک مسکن برای هر واحد، 200 میلیون ریال با نرخ پنج درصد و با رعایت سایر ضوابط و دستورالعمل‌ها در این بخش پرداخت شود.

    بر اساس این گزارش، در ابتدای جلسه که  استاندار، معاونین استانداری، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران و مدیران بانک‌های دولتی استان خراسان رضوی حضور داشتند؛ استاندار خراسان رضوی و مهدیان رئیس روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران گزارشی از وضعیت منطقه زلزله‌زده و تعداد واحدهای تخریب‌شده به حضار ارائه کردند.

    همچنین نشستی اضطراری در مرکز وقوع زلزله  در روستای دوقلعه براشک واقع در شهرستان فریمان در روز جمعه با حضور دکتر حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از رئیس جمهور و همچنین رییس اورژانس کشور، رییس بنیاد مسکن کشور، معاونین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار خراسان رضوی و سایر مدیران استانی برگزار شد.

    در این جلسه حمیدرضا همت‌آبادی، مسؤول بانک مسکن در حوزه جنوب استان خراسان رضوی به عنوان نماینده بانک مسکن حضور یافته و گزارش‌های لازم را مبنی بر آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده ارائه کرد.

    شایان ذکر است در این سفر، مسؤولان حاضر از مناطق زلزله‌زده بازدید و با زلزله‌زدگان دیدار و گفتگو کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو