عصر بازار

نیازمند همدلی و همت بیشتر هستیم

عصر اعتبار- محسن پورکیانی:مدیریت وجوه نقد و بحث کارمزد نمایندگی ها از مباحث مهم صنعت بیمه در سال ۹۶ خواهد بود.

نیازمند همدلی و همت بیشتر هستیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیرعامل بیمه ایران در جمع مدیران ارشد صنعت بیمه در خصوص مشکلات این صنعت گفت:  در بعد حاکمیتی بعضا شاهد وضع قوانینی هستیم که یک طرفه و بدون توجه به چارچوب های بیمه گری تعیین و به صنعت بیمه تحمیل می شود.
    رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران افزود: در داخل صنعت بیمه نیز نیازمند همدلی و همت بیشتر هستیم. نتیجه این همدلی را در خصوص بیمه خودروهای صفرکیلومتر دیدیم و توانستیم این مشکل قدیمی را حل کنیم. لازم است درسایر موارد هم چنین عمل کنیم.
    پورکیانی در ادامه مدیریت وجوه نقد و بحث کارمزد نمایندگی ها را عمده مشکلات صنعت در سال جاری عنوان نمود و گفت:  شاید بزرگترین مشکل صنعت بیمه در سال 96 مدیریت وجوه نقد است. این از موضوعاتی است که باید در سندیکا چارچوبی برای حل آن معین کنیم.
    مدیرعامل بیمه ایران افزود: موضوع دیگر بحث کارمزد نمایندگی ها است. لازم است در پرداخت کارمزد هماهنگی بوجود آید و این موضوع نیز در سندیکا قابل پیگیری است.
    گفتنی است نشست هم اندیشی مدیران صنعت بیمه به پیشنهاد دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و  با حضور رئیس کل ، هیئت عامل و مدیران بیمه مرکزی و مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های بیمه برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی