عصر بازار

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۱۶)

حضور بانک توسعه تعاون در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

عصر اعتبار- سید باقر فتاحی و عباس نجفی اعضای هیئت‌مدیره و دیگر مسئولان بانک توسعه تعاون از غرفه این بانک در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه بازدید کرده و از نزدیک در جریان خدمات مورد ارائه در این غرفه قرار گرفتند.

حضور بانک توسعه تعاون در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، گفتنی است در غرفه بانک توسعه تعاون که شرکت‌های گروه مالی، صرافی و شرکت خدمات پشتیبانی توسعه تعاون نیز حضور داشتند، آخرین دستاوردها و برنامه‌های این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، کارت‌های اعتباری، کارت‌های الکترونیک، امور بازاریابی و کلیه خدمات این بانک برای بازدیدکنندگان تشریح می‌شود.

    شایان‌ذکر است در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی، مدیران عامل سایر بانک‌ها، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ستادی بانک توسعه تعاون نیز حضور داشتند.

    همچنین در این مراسم وزیر امور اقتصادی و دارایی و دیگر مسئولان عالی بانکی کشور سخنانی در رابطه با موضوعات اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اصلاح ساختار نظام بانکی، تجهیز منابع مالی جهت توسعه بهینه اقتصادی کشور و موارد مرتبط با اصلاح نظام کسب و کار بیان کردند.

    این نمایشگاه از شنبه 26 فروردین‌ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور نمایندگانی از کارگزاری‌های بورس، شرکت‌های تأمین سرمایه، شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری، موسسات اعتباری، شرکت‌های خدمات بازار و سرمایه، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های بورسی، برپا بوده و بانک توسعه تعاون نیز در سالن 31B(میلاد) از ساعت 9 صبح الی 17 پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی