عصر بازار

برگزاری جلسه معارفه مدیر امور مهندسی زیر ساخت بانک ایران زمین

عصر اعتبار- جلسه معارفه مدیر امور مهندسی زیرساخت بانک ایران زمین شنبه ۲۶ فروردین ۹۵ در ساختمان مرکزی این بانک با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاون فن‌آوری اطلاعات و جمعی از مدیران برگزار شد.

برگزاری جلسه معارفه مدیر امور مهندسی زیر ساخت بانک ایران زمین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک، ضمن خیر مقدم، احمد بهمنیار را به عنوان مدیر امور زیر ساخت معرفی کرد و گفت: در حال حاضر تیم فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین در راستای تبدیل شدن به بانک دیجیتال تکمیل شده است و این هدفی است که نیازمند فعالیت یکپارچه تمامی واحد ها و برنامه ریزی دقیق است که در این بین مدیریت فن‌آوری اطلاعات، از اهمیت بیشتری برخوردار است.
    در این جلسه مجتبی شیروانی هرندی، قائم مقام مدیرعامل ضمن خیر مقدم و تبریک انتصاب احمد بهمنیار مدیر امور مهندسی زیر ساخت بانک ایران زمین، بیان داشت: امیدوار هستیم که پس از تکمیل شدن حوزه فن‌آوری اطلاعات، دیگر واحد ها ازجمله مدیریت طرح و برنامه ، که همه طرح های اجرایی بانک در آن واحد تصویب می شود نیز تکمیل شده و در مسیر دیجیتالی شدن حرکت کنند.
    سپس فرهاد اینالویی معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین، مهندسی زیر ساخت را از دایره های مهم بانکی معرفی کرد و افزود: این مدیریت دو کار اساسی را به عهده دارد که اولین مورد فضای پردازشی و ذخیره سازی اطلاعات شبکه ارتباطی بین شعب، سرورها و دومین و مهمترین مورد بخش زیر ساخت اطلاعات و مبحث پایگاه داده های بانک است.
    در این جلسه احمد بهمنیار در معرفی خود اظهار داشت: 24 سال سابقه کار دارد که 18 سال آن را در صنعت خودرو، 2 سال در بخش فن‌آوری اطلاعات و 3 سال در بانک اقتصاد نوین مشغول به کار بوده است و در طول دوران کاری خود در پروژه های مختلفی در بانک اقتصاد نوین، ایران خودرو و پارس خودرو فعالیت کرده است.
    در پایان این جلسه،حکم مدیریت امور مهندسی زیر ساخت از سوی مدیرعامل بانک ایران زمین به وی اهداء شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی