عصر بازار

مهمترین اقدامات بازاریابی استان کهکیلویه و بویراحمد در سال ۹۵

عصر اعتبار- مجیدی مدیر شعب استان کهگیلویه و بویر احمد، ضمن معرفی شعب معلم، مرکزی گچساران، مرکزی یاسوج، دانش آموز و سی سخت به عنوان پنج شعبه برتر در حوزه جذب منابع، تخصیص مصارف و کاهش مطالبات به تشریح اقدامات موثر بازاریابی در استان پرداخت.

مهمترین اقدامات بازاریابی استان کهکیلویه و بویراحمد در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بر این اساس، مدیریت شعب استان کهکیلویه و بویراحمد، در سال 1395 کلیه برنامه ریزی های بازاریابی و جذب منابع خود را بر روی ادارات اصلی و نهادهای تصمیم گیرنده قرارداد ،و در همین راستا به عنوان اولین گام موثر با دکتر خادمی استاندار گفتگو نمود.
    الماس مجیدی مدیرشعب استان در دیدار با استاندار ضمن تاکید بر نقش بانک قرض الحسنه مهر ایران در رفع مشکلات مردم محروم و خدمت صادقانه در خصوص اعطای تسهیلات ارزان قیمت، به ارائه گزارش های آماری از پرداخت تسهیلات تکلیفی پرداخت.
    وی در ادامه نسبت به ضرورت گسترش فرهنگ قرض الحسنه در میان آحاد جامعه به ویژه کارکنان دولت تاکید کرد و در پایان با مساعدت استاندار کهکیلویه و بویر احمد توصیه های لازم به سازمان های آموزش و پرورش ، سازمان نوسازی و سایر ادارات استان صورت پذیرفت.
    در همین ارتباط، مدیریت شعب به همراه کمیته بازاریابی استان در راستای جذب منابع قرض الحسنه و اشاعه خدمات بانکداری اسلامی جلسات متعددی را با اداره آموزش و پرورش برگزار نمود و با جذب صندوق رفاهی فرهنگیان زمینه شروع تعاملات بانکی فی مابین فراهم گردید.
    مدیر شعب استان کهکیلویه و بویراحمد جذب منابع مالی دانشگاه علوم پزشکی استان در معاونت های مختلف را ازجمله مهمترین اقدامات بازاریابی انجام شده در سال 95 دانست و در این خصوص اعلام داشت: برگزاری جلسات متعدد بازاریابی با رییس دانشگاه و هر کدام از معاونت ها منجر به افتتاح دو حساب فعال و انتقال بخشی از گردش مالی به بانک شده است و امیدواریم تا با فعالیت های موثر و مثبت انجام شده سایر معاونت های دانشگاه علوم پزشکی مانند معاونت غذا و دارو نیز در سال جاری همکاری خود با بانک قرض الحسنه مهر ایران را آغاز نمایند.
    شایان ذکر است سایر حساب های آموزش و پرورش در شهرستان بویراحمد و همچنین صندوق رفاه این اداره در سایر شهرستان های استان، پایگاه انتقال خون، نهاد کتابخانه های کشور، جهاد کشاورزی و شرکت های مخابرات،برق و گاز از جمله نهادها و سازمان هایی هستند که در سال 95 مورد توجه و مذاکره بوده و در زمره هدف های سال 96 استان قرار دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو