عصر بازار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

افزایش ۱۴.۵ درصدی حداقل حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش حداقل حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را در سال ۱۳۹۶ معادل ۱۴.۵ درصد اعلام کرد و گفت: برای اینکه دستمزدها ترمیم شود، برنامه ریزی می کنیم تا برای حداقل بگیرها تصمیم خوبی اتخاذ شود.

افزایش ۱۴.۵ درصدی حداقل حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علی ربیعی روز سه شنبه در حاشیه نشست نمایندگان نهادهای دولتی برای بحث درباره ظرفیت های اشتغال در دستگاه ها در محل سالن تلاش ، در جمع خبرنگاران افزود: برای بازنشستگان کشوری و لشگری نیز 34 هزار میلیارد ریال( 3400 میلیارد تومان ) تامین اعتبار شده است.
    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق بازنشستگان کشوری که کمتر از 21 میلیون ریال( 2.1 میلیون تومان) دریافتی دارند، به شکل پلکانی افزایش می یابد. حداقل حقوق یک بازنشسته کشوری که با 30 روز بازنشسته شده است کمتر از یازده میلیون و 500 هزار ریال( یک میلیون و 150 هزار تومان) نیست که این رقم نسبت به سال گذشته قابل توجه است.
    ربیعی افزود: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری که بالای 21 میلیون ریال دریافتی دارند 10 درصد است.
    وی از غنی سازی بیمه تکمیلی، سفر و وام برای بازنشستگان کشوری در سال جاری خبر داد و درباره مستمری بگیران و بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه ریزی کرده است حداقل مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی 14.5 درصد برای سال جاری به طور قطعی افزایش یابد.
    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با دریافتی بالا کمتر از ١٢ درصد نیست، گفت : افزایش حقوق بازنشستگان کشوری از فروردین ماه و بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می شود. در صورت تامین مالی امکان اعمال افزایش حقوق برای بازنشستگان تامین اجتماعی از فروردین ماه وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو