عصر بازار

منابع انسانی از ارکان اصلی بانک توسعه تعاون است

عصر اعتبار- سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون منابع انسانی را از ارکان اصلی بانک خواند و افزود: اهمیت دادن به منابع انسانی و نیازهای آن‌ها سبب رشد و ارتقاء سازمان خواهد بود.

منابع انسانی از ارکان اصلی بانک توسعه تعاون است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، فتاحی در جلسه بررسی عملکرد سال 95 امور منابع انسانی و بررسی برنامه‌های سال جاری این امور با اشاره به اینکه تدوین برنامه جامع یکی از ضرورت‌های مهم در این بخش خواهد بود افزود: داشتن یک تصویر درست از شرایط منابع انسانی در حال حاضر و پیش‌بینی آن در آینده سازمان را در برنامه‌ریزی‌های آتی خود راهنمایی خواهد کرد چراکه نیروی انسانی از ارکان اصلی پیش برد اهداف بانک به شمار می‌آید.

    عضو هیئت‌مدیره بانک با اشاره به عملکرد مثبت این امور در سال 95 با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه منابع انسانی، بررسی رشته‌های تحصیلی موردنیاز بانک را در برنامه‌های آموزشی مرتبط جهت بخش‌های مختلف را ازجمله اولویت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر ضروریات و نیازهای منابع انسانی در زمان حال و آینده‌نگری در خصوص شرایط و کیفیت آتیه کارکنان هم بحثی است که باید موردتوجه قرار گیرد که در این خصوص بحث بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پیگیری گردد.

    فتاحی همچنین طرح پایش سلامت را مهم دانست و افزود: انجام پایش سلامت و پیگیری‌های بعدی برای رفع مشکلات جسمی و روحی کارکنان باید مدنظر قرار گیرد.

    در ادامه ذوالفقاری مدیر امور مالی و حسنخانی مشاور مدیرعامل پیشنهاد‌هایی را در خصوص ایجاد کانون ارزیابی و استعدادیابی و ایجاد یک بانک اطلاعات از افراد واجد شرایط برای پست‌های مدیریتی، تلاش در جهت افزایش رضایت شغلی، افزایش اثربخشی، تعیین تکلیف در خصوص تفاوت تطبیق و رفاهیات بانک مطرح کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی