عصر بازار

ساختمان جدید شعبه رشت بیمه "ما" افتتاح و راه اندازی شد

عصر اعتبار- مهندس صفدری مدیرعامل بیمه "ما" به همراه جناب آقای مهندس هادی عضو محترم هیات مدیره و تعدادی از معاونین، مشاورین و مدیران شرکت از شعبه رشت بازدید و ساختمان جدید شعبه را افتتاح کرد.

ساختمان جدید شعبه رشت بیمه "ما" افتتاح و راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این بازدید علاوه بر علیرضا هادی عضو هیات مدیره،  امیر حسین قربانی معاون فنی ، اکبر زاهدوند مشاور مدیرعامل ، امیر شفیعی مدیر امور شعب و عباس اسلامی مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری مهندس صفدری را همراهی کردند.

    این گزارش می افزاید: در این مراسم امیرحسین قربانی با تاکید بر لزوم توسعه بازاریابی مدرن در شرکت بیمه "ما" گفت: توسعه این بخش بنا بر توانمندی ها و ظرفیت های هر استان برنامه ریزی شده و بیمه گران باید بر اساس ظرفیت های اقلیمی و خاصی که در هر استان وجود دارد رشته های بیمه ای مختلف را به فروش رسانده و در اجرای ایجاد اطمینان و اعتماد بیمه ای برای آحاد جامعه تلاش نمایند.

    بر اساس این گزارش، مهندس صفدری با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در بیمه "ما"  گفت: یکی از اولویت های این شرکت ، در دسترس مشتری بودن و اطلاع رسانی دقیق و شفاف شبکه فروش در زمان مراجعه مشتریان جهت اخذ خدمات بیمه ای می باشد که این امر مستلزم مطالعه بیشتر نمایندگان و تقویت علمی  در زمینه بازاریابی است.

    وی در ادامه در خصوص پایین بودن درصد خسارت شعبه رشت نسبت به پرتفوی این شعبه  ابراز خرسندی کرده و از امیر نکویی رییس شعبه، پرسنل و شبکه فروش استان قدردانی نمود.

    در پایان مراسم با حضور جناب آقای پالیک مدیر شعب بانک ملت استان طی مراسمی از نمایندگان برتر سال 95 که در فروش کلیه بیمه نامه ها و شاخص های بیمه گری و مالی برتر بودند، تقدیر به عمل آمد.افراد منتخب خانم ها مکرم محبوبی، مریم نقبایی و آقای حسین کشوردوست بودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی