عصر بازار

اخبار انتظامی استان کرمانشاه؛

دستگیری عامل توزیع چک پولهای تقلبی

عصر اعتبار- کرمانشاه- مقامات انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۵۱ سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته و دستگیری عامل توزیع چک پول های تقلبی در کرمانشاه خبر دادند.

دستگیری عامل توزیع چک پولهای تقلبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان گفت: عامل توزیع چک پول های تقلبی با هوشیاری کارکنان بانک شناسایی و دستگیر شد.

    عامل توزیع چک پول های تقلبی در کرمانشاه دستگیر شد

    سرهنگ رضا شیرزادی عنوان کرد: روز گذشته فردی با در دست داشتن هشت میلیون و 500 هزار ریال چک پول 500 هزار ریالی جعلی به یکی از بانک های سطح شهر مراجعه و قصد واریز این پول ها به حساب را داشت که با هوشیاری کارکنان بانک شناسایی و موضوع با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان گذاشته شد.

    وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان به سرعت در محل حاضر شدند و عامل توزیع چک پول های تقلبی را دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم به دستگاه قضائی معرفی شده است، گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و موضوع در حال پیگیری است.

    سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه مبارزه با برهم زنندگان نظام اقتصادی کشور در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهارداشت: انتظامی شهرستان در این راستا علاوه بر برخورد با کلاهبرداران، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را نیز با جدیت دنبال می کند.

    وی تاکید کرد: از تمام توان خود استفاده می کنیم تا فضا را برای برهم زنندگان نظام اقتصادی کشور نا امن کنیم.

    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه احتمال می رود افراد بیشتری در رابطه با توزیع این چک پول ها پشت پرده باشند، کار اطلاعاتی برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این چک پول ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

    ناجا تلاش می کند که در تامین امنیت، حقی از مردم ضایع نشود

    فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به تعاملات خوب دستگاه قضائی با نیروی انتظامی، گفت: امنیت همراه با عدالت از مطالبات مهم و بحق مردم جامعه است و ناجا نیز در این وادی تلاش می کند که در تامین امنیت، حقی از مردم ضایع نشود.

    سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در جلسه تعاملی با دادستان شهرستان اسلام آباد غرب که با حضور فرماندهان کوپ و روسای پلیسهای تخصصی در سالن جلسات فرماندهی ستاد انتظامی برگزار گردید،با تاکید بر اینکه انسان در جامعه امن، رشد اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پیدا می کند، رونق اقتصادی کشور از جمله بازار، اشتغال و کسب و کار، را در گرو امنیت در جامعه دانست.

    وی با اشاره به جایگاه و تاثیر والای امنیت در همه ابعاد مادی و معنوی زندگی اجتماعی، گفت: امنیت همراه با احساس امنیت، برای مردم مهم است و مردم این دو مقوله را از نیروی انتظامی و دستگاه قضائی خواستارند.

    سرهنگ سرتیپ نیا با اشاره به اینکه تامین امنیت جامعه نیازمند مشارکت همگانی است، خواهان مشارکت همه دستگاه های مرتبط و مردم شد و گفت: امنیت همراه با عدالت از مطالبات مهم و بحق مردم جامعه است و ناجا نیز در این وادی تلاش دارد تا در تامین امنیت، حقی از مردم ضایع نشود.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه پیشگیری و درمان جرم در اولویت کاری نیروی انتظامی است، گفت: به سبب تعامل خوب مردم و سایر سازمان های موثر در پیشگیری از جرم همچون دادگستری با نیروی انتظامی شاهد توفیقات خوبی در این دو مقوله در شهرستان هستیم.

    فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب با اشاره به تعاملات خوب دستگاه قضا با ناجا گفت: پیشگیری از جرم با مشارکت تمام سازمان های مرتبط نیازمند یک عزم همگانی بوده که دستگاه قضا در این راستا خوب عمل کرده و قابل تحسین است.

    سرهنگ سرتیپ نیا از امنیت به عنوان یک فرآیند اجتماعی که حاصل تعامل و کارکرد همه گروه ها،بخش ها و افراد جامعه است، یاد کرد و گفت: نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت پذیری آحاد جامعه، محقق نمی شود.

    نیروهای انتظامی باید اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند

    در ادامه دادستان شهرستان اسلام آباد غرب با تاکید بر هم اندیشی مسئولان قضائی و انتظامی شهرستان و فعالیت چشمگیر فرماندهی انتظامی اسلام آباد غرب، گفت: این رویه رو به رشد امنیت شهر اسلام آباد غرب میسر نمی شود مگر با تدبیر فرمانده لایق، دلسوز و ولایت مداری که با هدف خدمتگزاری به مردم به سکانداری انتظامی شهرستان می پردازد.

    صادق عزیزی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در زمینه ارتقای سطح امنیت اجتماعی جامعه در مسیر درست رشد و پیشرفت قرار گرفته و در راستای پیشگیری از ناهنجاری ها و انحرافات اجتماعی گام های موثر و چشمگیری برداشته که جای امیدواری و خرسندی است.

    وی یادآورشد: در حال حاضر تعامل دستگاه قضا و نیروی انتظامی در شهرستان اسلام آباد غرب از وضعیت مطلوبی برخوردار است که این فرصتی مناسب برای دو سازمان است تا به اهداف مشترک که همان تامین امنیت اجتماعی پایدار جامعه است، برسند.

    دادستان اسلام آبادغرب با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: در برگزاری، حفظ و حراست از صندوق‌های رأی و آراء مردم، نیروهای انتظامی باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و با تمام توان از آراء و نظر مردم و صندوق‌های رأی حراست و صیانت کنند.

    وی با بیان اینکه تأمین امنیت انتخابات و حراست از صندوق‌های رأی بر عهده‌ی نیروی انتظامی است و این نیرو باید با تمام توان در این راستا تلاش کنند، افزود: در شهرستان اسلام آبادغرب نیروی انتظامی آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارد و با هرگونه بی‌نظمی و در برگزاری انتخابات برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

    عزیزی با اشاره به اینکه باید زمینه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در کمال آرامش و امنیت ایجاد شود که در این زمینه خوشبختانه نیروهای مسلح به‌خوبی پای‌کار هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح به‌هیچ‌عنوان نباید به نفع یا ضرر کاندیدا یا حزب خاصی در انتخابات فعالیت کنند.

    کشف 51 سرقت در 48 ساعت گذشته در کرمانشاه

    فرمانده انتظامی شهرستان گفت: طی 48 ساعت گذشته 19 سارق دستگیر و 51 مورد سرقت توسط عوامل انتظامی این شهرستان کشف شده است.

    سرهنگ رضا شیرزادی افزود: از این آمار 12 مورد مربوط به سرقت خودرو، 28 مورد قطعات خودرو، هشت مورد اماکن خصوصی و باقی مربوط به سایر سرقت ها بوده است.

    وی توضیح داد: انتظامی شهرستان کرمانشاه با اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، افزایش تیم های گشتی در سطح شهر و انجام کارهای اطلاعاتی این تعداد سرقت را کشف کرده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: بر اساس آمارها و تحقیقاتی که در انتظامی شهرستان کرمانشاه انجام شده است، بیشتر سارقان این شهرستان را معتادان متجاهر تشکیل می دهند.

    سرهنگ شیرزادی گفت: به منظور کنترل این افراد و کاهش آمار سرقت در سطح شهرستان، طرح های جمع آوری معتادان متجاهر و ساماندهی آنان در کمپ های مجاز ترک اعتیاد توسط عوامل انتظامی اجرا می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی