عصر بازار

مدیر عامل بانک سرمایه در دیدار با روسای شعب منطقه شرق تهران اعلام کرد:

بانک سرمایه باید در نظام بانکی کشور موج آفرین و تاثیرگذار باشد

عصر اعتبار- مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه روز شنبه دوم اردیبهشت ماه با روسای شعب منطقه شرق تهران دیدار و سخنانی ایراد نمودند.

بانک سرمایه باید در نظام بانکی کشور موج آفرین و تاثیرگذار باشد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این بانک که با معرفی از سوی هیأت مدیره بانک سرمایه و تایید بانک مرکزی از هفته گذشته کار خود را رسما آغاز کرده است، به همراه اعضای هیات مدیره، در جمع روسای شعب منطقه شرق تهران حضور یافت و طی سخنانی اظهار داشت: این افتخار بزرگی است که می توانم در بانک سرمایه در میان کسانی باشم که برای حفظ حقوق و سرمایه هایی که به دست آنان سپرده شده است، با غیرت، تعصب و سخت کوشی، خود را وقف این بانک خوب کرده اند.
    مدیر عامل بانک سرمایه که سابقه خدمت در بانک های سپه، پارسیان، اقتصاد نوین و ایران زمین را هم در پرونده کاری خود دارد با اشاره به این موضوع که سال گذشته، جاری و آینده را طی 45 سال گذشته می توان از سخت ترین ایام برای بانک ها و بنگاه های مالی و اقتصادی کشور به شمار آورد، گفت: هنر آن است که سازمان ها و افراد بتواند در شرایط سخت و دشوار حرفی برای گفتن داشته باشند و با خلاقیت و تلاش و دور اندیشی کار خود را پیش ببرند و من اعتقاد دارم که نیروی انسانی بانک سرمایه می توانند با لیاقت و شایستگی خود نقش موج آفرین و تاثیرگذاری در نظام بانکی کشور داشته باشند.
    پویان شاد در ادامه ضمن تقدیر از مساعی همکاران جوان، از روسای شعب خواست تا با جدیت و تلاش بیشتر به جذب منابع پرداخته و با دوری از حاشیه ها و عدم توجه به برخی شیطنت های رسانه ای، تمام همّ خود را به انجام هر چه بهتر وظیفه محوله معطوف و در افزایش منابع خود بیشترین بهره را ببرند.
    در این مراسم همچنین دکتر محمدرضا خانی، عضو هیات مدیره بانک سرمایه که هفته گذشته سکانداری بانک سرمایه را به آقای علیرضا پویان شاد سپرده است، با اشاره به این موضوع که مدیر عامل جدید بانک سرمایه از افراد توانمند، با حوصله و صاحب نظر است، گفت: آقای پویان شاد با کارنامه ای درخشان در بانک های خصوصی و دولتی در دوران طولانی خدمت خود منشا خیر و برکت بوده است و باید از وجود ایشان به عنوان سرمایه ای ارزشمند در بانک سرمایه استفاده شود.
    در بخش دیگری از این مراسم دکتر بهمن خادم، عضو هیأت مدیره بانک سرمایه نیز در سخنانی کوتاه از همکاران خود بخصوص در سمت ریاست شعب بانک سرمایه خواست، برای رساندن این بانک به شرایط مطلوب و مورد انتظار گام های خود را بلند تر و موثرتر بردارند.
    وی افزود: حضور آقای پویان شاد در بانک سرمایه غنیمتی است که همه باید آن را قدر بدانیم، زیرا ایشان با سابقه کار در تمامی سطوح می تواند راهبری مدیر و مدبر برای این بانک باشد.
    گفتنی است که این دیدارها با هدف اعلام برنامه ها و سیاست های جاری بانک و به منظور آشنایی بیشتر با مسئولان و روسای شعب بانک سرمایه به صورت دوره ای برنامه ریزی و اجرا می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی