عصر بازار

فاز دوم کارگاه اتوماسیون اداری جدید در بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- دومین دوره کارگاه های آموزشی نرم افزار اتوماسیون اداری جدید «دیدگاه»، ویژه کارکنان ستاد مرکزی و شعبه مستقل طالقانی تهران به مدت سه روز در سالن کنفرانس بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

فاز دوم کارگاه اتوماسیون اداری جدید در بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بسترهای امن مجازی، بعنوان راهکاری سریع، مطمئن و آسان می تواند در تعاملات درون و برون سازمانی مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. سامانه اتوماسیون اداری که از جمله راهکارهای ارتباطی مجازی کلیه ارکان سازمانی با یکدیگر است، علاوه بر کاهش هزینه های جاری سازمان مانند هزینه خرید کاغذ، تجهیزات و تعمیرات دستگاههای چاپ و... میتواند باعث افزایش سرعت در ارتباطات ، کوچک سازی فضای نگهداری و آرشیو سوابق و مکاتبات و در نهایت ارتقاء راندمان کاری سازمان ها گردد.
    در این راستا، با توجه به استقرار سامانه جدید اتوماسیون اداری در بانک قرض الحسنه مهر ایران، کارگاه آموزشی ویژه کارکنان ستاد مرکزی و شعبه مستقل طالقانی تهران از روز شنبه مورخ 2 اردیبهشت 96 به مدت سه روز برگزار گردید.
    هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی، آشنایی همکاران ستاد با کاربری سامانه مذکور می باشد. در این رابطه تا زمان استقرار کامل نرم افزار، کارکنان می توانند جهت تمرین بیشتر از سامانه محیط تستی که فراهم شده است بهره برداری نمایند.
    شایان ذکر است، در صورت بروز مشکل و یا سوال، راهبران سامانه در ادارات مرکزی، پاسخگوی سئوالات همکاران می باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی