عصر بازار

ارتقاء سطح تعاملات شرکت سازه گستر سایپا با مدیریت استان البرز

عصر اعتبار- تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل و شریفی مدیر شعب استان البرز، طی جلسه ای به منظور تقویت همکاری های دوجانبه و گسترش زمینه های تعاملات بانکی با ابراهیم آقاپور نائب رئیس هیات مدیره شرکت سازه گستر سایپا دیدار و گفتگو کرد.

ارتقاء سطح تعاملات شرکت سازه گستر سایپا با مدیریت استان البرز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای جلسه، تلیکانی از اقدامات موثر شرکت در راستای اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی تقدیر نمود و بیان داشت: همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران و بهره مندی از خدمات و تسهیلات قرض الحسنه آن می تواند نقش بسزایی در افزایش کارایی پرسنل این مجموعه از طریق ارتقاء سطح رفاهیات و توجه به معیشت آنان داشته باشد.
    وی افزود: تسهیلات قرض الحسنه این بانک با کارمزدی کمتر از 4 درصد به نیازمندان واقعی جامعه تعلق می گیرد و سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی می توانند با استفاده از این امکانات، بخشی از مایحتاج ضروری کارکنان خود را تامین نمایند تا با رفع دغدغه های مالی آنان، انگیزه بیشتری برای تولید و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی در مجموعه ایجاد گردد.
    در ادامه ابراهیم آقاپور نیز ضمن اشاره به تعداد زیاد پرسنل شرکت اظهارداشت: این شرکت در زمینه اشتغالزایی و ارتقاء تولید ملی گامهای مثبت و موثری برداشته است و امیدواریم با انعقاد این تفاهمنامه که در قالب طرح اعتبار در حساب جاری میان دو مجموعه به امضاء رسیده است بتوانیم مشکلات مالی کارکنان را مرتفع نماییم.
    اخوان نیز در ادامه این نشست ضمن تاکید به امتیازات اعتباری حاصل از انتقال حساب حقوق و دستمزد کارکنان برای آنان گفت: مدیران رفاهی و مالی شرکت سازه گستر سایپا با انتقال حساب حقوق پرسنل مجموعه می توانند نقش شایسته ای در افزایش امتیازات ایفا نموده تا انگیزه بیشتری برای تولید و کیفیت بهتر قطعات تولید شده را شاهد باشیم.
    در ادامه شریفی نیز سبد محصولات، خدمات و طرح های تسهیلاتی، ویژگی های ایجاد باجه VIP در محل شرکت و جانمایی دستگاه خودپرداز را تشریح نمود.
    شایان ذکر است، منصوری رئیس شعبه شهید بهشتی کرج و امتیازی، تمدن و اسماعیلی فر مدیران رفاهی و مالی شرکت سازه گستر سایپا نیز در این نشست حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی