عصر بازار

غیرحضوری شدن اعلام حادثه حین کار در دستورکار تامین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از برنامه این سازمان برای غیرحضوری کردن فرآیندهای اعلام حادثه حین کار خبر داد.

غیرحضوری شدن اعلام حادثه حین کار در دستورکار تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، منصور آتشی در همایش معاونت فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: تعمیم و گسترش پوشش بیمه ای به گروه های فاقد بیمه و توسعه بیمه حرف و مشاغل آزاد از برنامه های مهم این حوزه است.

    وی افزود: غیرحضوری نمودن فرآیندهای اعلام حادثه حین کار و پرونده الکترونیک بیمه شدگان از دیگر برنامه های حوزه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی است.

    حوزه بیمه سازمان تامین اجتماعی 50 برنامه عملیاتی برای سال 96 دارد

    محمد حسن زدا معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی نیز در این همایش، گفت: اسفند ماه سال 95 بیشترین هزینه ها در سازمان تأمین اجتماعی انجام شد و 8400 میلیارد تومان در یک ماه در راستای ایفای تعهدات این سازمان پرداخت شد.

    وی اظهار داشت: افتخار داریم که با وجود همه سختی ها و محدودیت ها توانستیم خدمات مورد نیاز جامعه تحت پوشش را به خوبی انجام دهیم.

    زدا گفت: از مهمترین اقداماتی که در سازمان تأمین اجتماعی طی سال های اخیر با جدیت دنبال شد، تدوین برنامه راهبردی این سازمان است که در نتیجه تدوین این برنامه سال 96 را با برنامه عملیاتی مشخصی آغاز کرده ایم و در معاونت فنی و درآمد سازمان نیز دارای برنامه های مشخصی هستیم.

    معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: این معاونت دارای ٥۰ برنامه عملیاتی است و بر اساس این 50 برنامه، 50 پروژه طراحی و مدیر هر پروژه نیز مشخص شده است.

    وی افزود: همچنین 10 پروژه نیز به عنوان پروژه های مهم و برتر انتخاب شده اند که اجرای آنها با حساسیت و دقت بیشتری دنبال می شود. مدیران این پروژه ها هر دو هفته یک بار میزان پیشرفت و شرایط اجرایی پروژه را به مدیریت سازمان تأمین اجتماعی گزارش می دهند.

    زدا تصریح کرد: همه این کارها برای بهبود خدمات سازمان تأمین اجتماعی انجام می شود و در نهایت امیدواریم انجام این کارها منجر به رضایتمندی بیشتر جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی شود.

    معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال 96 بودجه مصوب سازمان تأمین اجتماعی 82 هزار میلیارد تومان است که 52 هزار میلیارد تومان از این بودجه مربوط به پرداخت مستمری بازنشستگان است.

    وی افزود: برای اجرای موفقیت آمیز برنامه های سال 96 در معاونت فنی و درآمد این سازمان نیازمند ایجاد تحول در افکار و همچنین تحول در فرآیندها و رویه های جاری هستیم و انتظار داریم که 50 برنامه تحولی را در شعب سازمان تأمین اجتماعی شاهد باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو