عصر بازار

پیام مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت روز معلم

عصر اعتبار- روز معلم فرصتی است برای یاد نمودن از بزرگ‌مردان و زنانی که عاشقانه از شمع وجود خویش می‌کاهند تا تاریکی جهل را بشکنند و نوری پرفروغ برای جان‌های شیفته دانش باشند.

پیام مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت روز معلم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، امروز میهن عزیزمان به یمن حضور معلمانی صدیق، خدوم و دانشور در اقصی نقاط کشور از بهترین پشتوانه برای رشد و تعالی علمی و فرهنگی فرزندان خویش بهره‌مند است و عزم استوار معلمان و نیت پاک و اراده آهنینشان چراغ راه و بیش‌ترین مایه دلگرمی برای سیاست‌گذاران فرهنگی کشور به شمار می‌رود.
    بی‌شک بانک سرمایه که افتخار حضور معلمان ارجمند را به واسطه مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در ترکیب سهامداری خود دارد، به مسئولیت بزرگ خویش در قبال این قشر فرهیخته و خدوم آگاه است و می‌کوشد تا آن‌چنان که شایسته چنین مردان و زنان بزرگی است، صادقانه و از سر اخلاص و در حد توان خویش، در اعزاز و اکرام و خدمت‌رسانی به ایشان همت گمارد.
    همکاران اینجانب در شعب بانک سرمایه فرهنگیان عزیز و معلمان فرهیخته را مشتریان ویژه خویش به شمار می‌آورند و می‌کوشند تا عملیات بانکی ایشان در کمال احترام انجام پذیرفته و درخواستشان در صورت مطابقت با قانون، در اسرع وقت اجابت گردد. این رویه و روالی است که ما از همکاران خود در بانک سرمایه خواسته‌ایم و ایشان نیز مشتاقانه و از سر ارادت به جامعه معزز فرهنگیان، انجام آن را بر عهده گرفته‌اند.
    بانک سرمایه می‌کوشد تا با عملکردی مناسب در سال جاری، در حوزه جذب منابع و وصول مطالبات، اعتماد و وفاداری معلمان و فرهنگیان ارجمند را که به واسطه مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، ولی‌نعمتان این بانک محسوب می‌گردند، به‌شایستگی پاسخ گوید و در احقاق حقوق حقه بانک و سهامدارانش از هیچ تلاشی فروگذار نباشد.
    اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سرمایه فرارسیدن روز معلم، روز اندیشه و خرد و فرهیختگی و روز ازخودگذشتگی را خدمت معلمان گرامی و دیگر فرهنگیان معزز و مدیران ارجمند وزارت آموزش و پرورش صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن آرزوی سلامتی، عزت و بهروزی برای ایشان، از شهید معلم حضرت آیت‌الله مرتضی مطهری یاد کرده و به روان پاکش درود و سلام می‌فرستم.


    علیرضا پویان شاد
    مدیر عامل بانک سرمایه

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی