عصر بازار

در جلسه شورای مدیران صورت گرفت:

تجلیل از مدیر امور فن آوری اطلاعات و روسای سابق بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- جلسه شورای مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدارم رئیس هیات مدیره، سلیمان توکلی، عیسی امامی و حسن تلیکانی اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد ادارات در محل ساختمان ستاد مرکزی بانک برگزار شد.

تجلیل از مدیر امور فن آوری اطلاعات و روسای سابق بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این جلسه با هدف ارائه گزارش نتایج اقدامات انجام شده مفاد جلسه پیشین شورای مدیران توسط اداره حوزه مدیریت، معرفی دموی برنامه چارگون توسط اداره فن آوری اطلاعت، تقدیر و تکریم از روسای سابق ادارات پشتیبانی، توسعه سرمایه انسانی و مدیریت فن آوری اطلاعات بانک و همچنین ارائه رهنمودهای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار گردید.
    در جلسه شورای مدیران بانک که قربی رییس سابق اداره پشتیبانی و پیرهادی مدیر سابق اداره فن آوری اطلاعات نیز حضور داشتند با اهدای لوح سپاس از زحمات آنان تقدیر شد، همچنین تقدیرنامه صادقی رییس سابق اداره توسعه سرمایه انسانی نیز به نیابت از طرف وی به کریمی معاون این اداره اهداء گردید.
    مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات روسای ادارات در سال گذشته بیان داشت: در سالی که گذشت، اقدامات شایسته و عملکرد مطلوبی در حوزه های ادارات فن آوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک توسط آقایان پیرهادی، صادقی و قربی صورت گرفته و جا دارد تا از تلاش های این بزرگواران تجلیل گردد.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه بیان داشت: همچنین راه اندازی سامانه اتوماسیون اداری چارگون، طراحی پورتال جدید، ایجاد سامانه افتتاح حساب آنلاین و غیره نیز مرهون زحمات و تلاش های آقای پیرهادی در دوره مدیریتشان می باشد که شایسته تقدیر است.
    مرتضی اکبری ضمن تاکید به حساسیت و جایگاه ویژه سرمایه انسانی در سازمان ها و نهادهای مختلف اظهار داشت: اداره توسعه سرمایه انسانی همیشه دارای پیچیدگی و توجهات خاصی است و آقای صادقی نیز در دوران مسئولیت خود در این حوزه از بانک اقدامات شایسته ای در رابطه با مباحث مربوط به ارتقاء و انتصاب کارکنان و تطبیق وضعیت آنان با توجه به مدارک تحصیلات حین خدمت پرسنل انجام نمودند که جای تقدیر و تشکر دارد.
    وی در ادامه ضمن تبریک به آقای نجدی مدیر جدید امور استان ها و طبلشی رییس جدید اداره پشتیبانی، برای آنان آرزوی توفیق و موفقیت نمود و تلاش در راستای تحقق اهداف و سیاست های اعتباری تدوین شده در سال 96 را خواستار شد.
    پدرام رییس هیات مدیره بانک نیز در ادامه با اشاره به اقدامات مثبت و گام های موثر برداشته شده برای رشد و پیشرفت بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: دراین مدت زحمات زیادی برای حرکت در مسیر پیشرفت مجموعه کشیده شده و جا دارد تا از تلاش تمامی مدیران ارشد بانک با توجه به حوزه های تخصصی خود در ارکان مختلف بانک تقدیر گردد.
    در ادامه نیز آقای تلیکانی عضو هیات مدیره ضمن ابراز خرسندی برای توفیق خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران اهتمام به رفع نیاز های مالی اقشار متوسط جامعه و توجه ویژه به حضور فن آوری اطلاعات را از مهمترین امور قابل پیگیری این بانک دانست و ابراز امیدواری کرد با همت همه مدیران بانک شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش بانک در تمامی شاخص ها باشیم.
    سپس با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره از زحمات پیرهادی ، قربی و صادقی تقدیر به عمل آمد و در ادامه سایر محورهای جلسه مطرح گردید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی