عصر بازار

عضو شورای عالی حل اختلاف قوا :

بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بی بدیلی در کاهش شکاف طبقاتی و رونق اقتصادی دارد

عصر اعتبار- حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد عضو شورای عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه در دیدار با مرتضی اکبری مدیرعامل و عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک، بر نقش تاثیر گذار بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اقتصاد کشور و حمایت از کارآفرینان و بنگاه های تولیدی تاکید کرد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بی بدیلی در کاهش شکاف طبقاتی و رونق اقتصادی دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک در دیدار با عضو شورای عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه اظهار داشت: بانک ها قلب تپنده اقتصاد کشور هستند و بانک قرض الحسنه مهر ایران با انطباق بر موازین شرع مقدس اسلام، نقش موثری در تعاملات آحاد جامعه و رونق اقتصادی ایفا می کند.
    وی افزود: افزایش سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های شغلی جدید، افزایش تولید و نرخ رشد اقتصادی، اجرای بهینه سیاست های پولی وکنترل تورم بخشی از نقش بانک ها در اقتصاد کشور می باشد و جوامع اسلامی با بهره جویی از مبانی شرعی به دنبال حل مشکلات امروزی اقتصادی هستند.
    مرتضی اکبری با اشاره به نقش بانک قرض الحسنه مهر ایران در ایجاد کسب و کار حلال با انجام فعالیت های اقتصادی و تولیدی خاطر نشان ساخت: امسال نیز بالغ بر60 درصد منابع قرض الحسنه این بانک به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی اختصاص پیدا نموده است تا با عملکردی مطلوب و موثر شاهد رشد و بالندگی اقتصادی کشور باشیم.
    در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد ابوترابی فرد نیز بیان داشت: با خلق اقتصاد مقاومتی، پویا و مقتدر می توان از چالش های پیش روی اقتصاد کشور عبور کرد و مسیر پیش روی ما باید اقتصاد مبتنی بر تولید هرچه بیشتر و مدیریت بهینه مصرف باشد.
    وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در راستای تامین خرد مالی برای ایجاد کسب و کارهای کوچک به منظور افزایش نرخ اشتغالزایی در بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در کاهش شکاف طبقاتی و رونق در تولید کالا و خدمات کمک شایانی داشته باشد.
    عضو شورای عالی حل اختلاف اظهار داشت: استقلال اقتصادی به معنای دستیابی به توانایی محافظت از اقتصاد در مقابل نوسانات بین المللی می باشد و با توجه به درون زا بودن و عدم وابستگی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران به سرمایه گذاری خارجی می تواند نقش بسزا و تاثیرگذاری در دستیابی به اقتصاد مقاومتی ایفا نماید، و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید گام بر میدارد که شایسته تقدیر است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی