عصر بازار

قدردانی استاندار همدان از بانک کشاورزی

عصر اعتبار- استاندار همدان با ارسال نامه ای به دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، از «دکتر مرتضی شهید زاده» مدیرعامل بانک کشاورزی تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی استاندار همدان از بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدناصر نیکبخت در این نامه خاطر نشان کرد:  سال گذشته سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» با برنامه‌ریزی خوب و مناسب دولت تدبیر و امید، مدیریت ارزنده«دکتر جهانگیری» در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دستاوردهای مناسبی را که مبتنی بر مطالعه، برنامه ریزی و نظارت و کنترل بود به همراه داشته است.

    وی با بیان اینکه؛ رشد بخش کشاورزی از نتایج این برنامه و حاصل خرد و کار جمعی دست اندرکاران بخش خصوصی، تعاونی و دولتی بود افزود: بدون تردید نقش بانک کشاورزی در تأمین منابع مالی مورد نیاز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

    استاندار همدان یادآور شد: پرداخت وجه خرید گندم، اعتبارات بلاعوض آبیاری تحت فشار، مکانیزاسیون، تسهیلات صندوق توسعه ملی(ارزی و ریالی)، اعمال تبصره 35 قانون بودجه سال 95 (تسهیلات  کمتر یک میلیارد ریال)، تسهیلات رونق تولید و اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بخشی از فعالیت ها و اقدامات بانک کشاورزی در این استان است .

    وی در خاتمه اظهار داشت: بر همین اساس از تلاش‌های«دکتر مرتضی شهیدزاده» مدیر عامل بانک کشاورزی و همکاران ایشان  در سطح ملی و استانی تشکر می کنم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی