عصر بازار

اهتمام مدیریت شعب استان لرستان بانک قرض الحسنه مهر ایران به حوزه بازاریابی و جذب مشتریان جدید

عصر اعتبار- بهاروند مدیر شعب استان لرستان بانک قرض الحسنه مهر ایران، با توجه به شاخص های عملکردی در حوزه های جذب منابع، تخصیص مصارف، کاهش میزان مطالبات و تکریم و جلب رضایت مشتریان، پنج شعبه برتر استان در سال ۹۵ را معرفی نمود.

اهتمام مدیریت شعب استان لرستان بانک قرض الحسنه مهر ایران به حوزه بازاریابی و جذب مشتریان جدید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مرتضی بهاروند با اشاره به رشد 55 درصدی منابع استان لرستان در سال 95 گفت: با اقدامات موثر صورت گرفته در زمینه بازاریابی، جذب منابع و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف، در سال گذشته نسبت به سال 94 موفق به جذب بالغ بر 55 درصدی منابع شدیم و جا دارد تا از زحمات همکاران صف و ستاد استان کمال قدردانی را داشته باشم.
    وی افزود: براین اساس، شعب مدرس بروجرد(کد6601)، شهید بهشتی درود (6611)، انقلاب خرم آباد (6605)، امام خمینی (ره) « دفان » نورآباد (6620) و ولایت کوهدشت (کد6610)، در زمره پنج شعبه برتر استان لرستان قرار گرفته است.
    بهاروند در رابطه با برنامه ها و عملکرد شعب استان گفت: در سال گذشته تشکیل کمیته های بازاریابی و وصول مطالبات و همچنین برگزاری جلسات متعدد با روسای شعب و دوایر ستادی به افزایش کارایی و انگیزه شعب جهت بهبود روند جذب منابع و کاهش مطالبات منجر گردیده است.
    وی با اشاره به تشکیل کمیته راهبردی باشگاه خیرین در استان اظهار داشت: در این راستا گام های موثری برای هم افزایی و تعامل خیرین با هدف تجمیع سپرده های آنان و تخصیص به نیازمندان واقعی جامعه صورت گرفته است.
    مدیر شعب استان لرستان ادامه داد: در سال 95 جلسات متعددی با صاحبان سرمایه ، شرکت های خصوصی و دولتی و سازمان ها برگزار شده است تا خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک را بیش از پیش به هموطنان معرفی نماییم.
    وی همچنین تصریح کرد: شعب این استان با پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغالزایی ضمن ایفای تعهدات بانکی به دولت توانسته اند، رضایت مشتریان و مراجعین را جلب کنند.
    مرتضی بهاروند با تاکید بر تاثیر مثبت جابه جایی برخی شعب و جانمایی مکان جدید اظهار داشت: انتخاب شعب با دسترسی های بهتر برای مراجعین، افزایش چشمگیر منابع و استقبال از خدمات بانک را به همراه داشته است و در سال جاری نیز با توجه به کارشناسی های انجام شده با هدف افزایش کارایی شعب و خدمات رسانی مطلوبتر به مشتریان جانمایی شعب جدید را در دستور کار خود داریم.
    مدیر شعب استان لرستان گفت: همچنین در سال گذشته برای تجهیز شعب به خودپردازهای دوم تلاش شده و در همین راستا هشت شعبه استان لرستان به خودپردازهای دوم و سالنی تجهیز شده اند که امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی