عصر بازار

معاون اعتباری بانک :

رونمایی از نرم افزار پرداخت تسهیلات آرامین بانک قوامین

عصر اعتبار- همایش یک روزه مدیران اعتباری استان ها در اداره مرکزی ۱۲ اردیبهشت ماه در باشگاه پاس قوامین برگزار شد، به همین مناسبت گفت و گویی با رضا چراغی معاون اعتباری بانک ترتیب داده ایم. آنچه در زیر می خوانید حاصل این گفت و گوی با اوست.

رونمایی از نرم افزار پرداخت تسهیلات آرامین بانک قوامین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳:۰۰

    آقای چراغی در همایش مدیران اعتباری به چه مواردی اشاره شد؟ در این همایش به رعایت بهداشت اعتباری و اعتبارسنجی صحیح در پرداخت تسهیلات و در ادامه به اهمیت طرح های اعتباری به جهت جذب منابع و در مقابل آن مصرف مجدد منابع جمع آوری شده در کوتاه ترین زمان پرداخته شد. همچنین اهمیت صدور ضمانت نامه با توجه به ویژگی های آن در جهت خدمت رسانی بیشتر به مشتریان در سال جاری تاکید شد.
    چه کسانی در این مراسم موضوع ها را بررسی کردند؟ مواردی در خصوص مسائل بازاریابی، توسط آقای کشاورز رییس اداره طراحی محصول، مسائل حقوقی نیز توسط آقای شهبازی رییس اداره قراردادها مطرح و موارد مرتبط با اعتبارات عنوان و مورد بحث و بررسی قرار گرفت، همچنین رییس اداره اعتبارات آقای محمدی روند پرداخت تسهیلات را در سال 95 مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.
    در خصوص نرم افزار آموزش پرداخت تسهیلات در این همایش به چه مواردی اشاره شد؟ آموزش نرم افزار پرداخت تسهیلات آرامین توسط کارشناسان معاونت فاوا در جهت روان سازی پرداخت تسهیلات آرامین صورت گرفت و مدیران اعتباری استان ها نیز سوالات و ابهامات خود را در این زمینه مطرح کردند و کارشناسان مذکور و همچنین معاونت اعتباری به ابهامات آنها پاسخ دادند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی