عصر بازار

دیدار مدیرعامل بانک قوامین با یکی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس

عصر اعتبار- به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز بزرگداشت مقام جانبازان سرافراز دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین به همراه دکتر نجف پور قائم مقام مدیرعامل ، شمس رئیس اداره کل حراست ، ورزنده نماینده عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون در بانک ، شاکری معاون سرمایه انسانی و زیاری رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی با حضور در منزل جانباز سرافراز امیر مهرپویا از وی دیدار و از احوالات وی جویا شدند.

دیدار مدیرعامل بانک قوامین با یکی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این دیدار که در فضای صمیمی و عاطفی برگزار شد ؛ امیرمهرپویا ضمن تقدیر از دکتر نتاج ، دکتر نجف پور وسایر همراهان، این دیدار را مایه ی خرسندی و سرشار از انرژی برای خود و خانواده اش دانسته و از تلاش مدیرعامل بانک در خدمت به پرسنل نیروی انتظامی و آحاد مردم تقدیر و تشکر کردند.
    امیرمهرپویا با مرور بخشی از خاطرات خود در ایام دفاع مقدس همه آرزوی خود و همرزمانش را چه در زمان جنگ و چه در بستر جانبازی، سلامتی مقام معظم رهبری و پیروی از ولایت فقیه عنوان کرده و گفت در جایجای تاریخ این انقلاب اثرات تدابیر موثر مقام معظم رهبری در رهبری صحیح انقلاب و سالم ماندن این درخت تناور قابل مشاهده است و نگاه آینده نگرانه معظم اله را باعث پیروزیهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف دانست.
    دکتر تقی نتاج نیز در این مراسم ضمن اظهار خوشوقتی از سعادت حضور در منزل این جانباز فداکار و دیدار با ایشان گفت : من هم مانند تمام هموطنان امنیت کشور خود را مدیون فداکاریهای شما عزیزان می دانم و همیشه از خدا خواسته ام که در توفیق خدمت به مردم طوری عمل کنم که شرمنده شما جانبازان گرامی و شهدا نباشم.
    وی با تمجید از روحیه مثال زدنی امیرمهرپویا گفت:در این دیدار با اعتقاد خالصانه می گویم که خستگی چندین ساله از تنم بیرون رفت و با کسب انرژی از روحیه ی جهادی شما ان شاء اله من و همکارانم تلاش خواهیم کرد در خدمت رسانی به مردم ایران که به فرموده امام راحل (ره) ولی نعمتان ما هستند کوتاهی نکنیم.
    دکتر نتاج در خاتمه از امیرمهر پویا درخواست کردند دعا کنید تا بتوانیم با انجام صحیح وظایف خود در خدمت به مردم ، پیش شما و شهدا شرمنده نباشیم.
    لازم به ذکر است جانباز شیمیایی و ضایعه نخاعی ، امیرمهرپویا از جانبازان سرافراز دفاع مقدس است که طی چندعملیات مختلف دچار مجروحیت شده و اکنون در منزلش و در کنار همسر فداکارش زندگی می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو