عصر بازار

بانک توسعه تعاون به تعاونی‌ها نگاه حمایتی دارد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: این بانک با نگاه و رویکرد تازه به تعاونی‌ها، توانسته است در جهت گسترش تولید و اشتغال گام‌های مثبتی بردارد.

بانک توسعه تعاون به تعاونی‌ها نگاه حمایتی دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حجت اله مهدیان در نشست مدیران عامل اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی که با حضور سید حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای هیئت‌مدیره به میزبانی بانک برگزار شد؛ ضمن تشریح عملکرد بانک تخصصی بخش تعاون خاطرنشان کرد: تعاونی‌ها با ایجاد تعامل با مسئولان، می‌توانند گام‌های بلندی برای اعضا خود بردارند که برگزاری این‌گونه نشست‌ها سبب کاهش فاصله‌های اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها و همچنین سبب افزایش ارتباط با بانک توسعه تعاون می‌شود که این امر خود رشد و توسعه کشور را به دنبال خواهد داشت.

    وی در ادامه افزود: بخش تعاون به سبب داشتن پتانسیل‌های زیاد می‌تواند موجب ایجاد تحول در چرخه اقتصادی کشور شود

    مهدیان در ادامه گفت: بانک توسعه تعاون با ایجاد 500 شعبه و باجه در سراسر کشور توانست در سال گذشته 20 درصد از سهم تسهیلات پرداختی خود را به بخش کشاورزی اختصاص دهد که امید است در سال جاری این سهم را افزایش دهیم.

    وی در خصوص صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون گفت: نگاه ما به صندوق ضمانت همانند صندوق توسعه ملی نگاه ظرفیتی است و می‌کوشیم از این پتانسیل‌ها بیش از گذشته استفاده کنیم که هم بانک و هم اتحادیه‌ها و زیرمجموعه‌های آن‌ها از خدمات بهتری بهره‌مند شوند.

    گفتنی است در این دیدار، مدیرعامل بانک توسعه تعاون  پیرامون مسائل و پیشنهادات مدیران عامل اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها با اعضای حاضر به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.سپس مدیران اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و درباره شرایط اقتصادی و فعالیت‌هایشان موضوعاتی را مطرح نمودند.

    شایان‌ذکر است در جلسه فوق سید باقر فتاحی و عباس نجفی اعضای هیئت‌مدیره و تمامی مدیران ستادی این بانک حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی