عصر بازار

سمینار آموزشی بانکداری مدرن برگزار می‌شود

عصر اعتبار- سمینار آموزشی بانکداری مدرن و مدیریت تغییر در نظام بانکی روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در محل مجتمع آموزشی – رفاهی بانک مرکزی در شهر نوشهر توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار خواهد شد.

سمینار آموزشی بانکداری مدرن برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سمینار آموزشی بانکداری مدرن و مدیریت تغییر در نظام بانکی ویژه مدیران ارشد نظام بانکی با هدف آشنایی بیشتر مدیران میانی و عملیاتی بانک‌ها با رویه‌های استقرار بانکداری مدرن و همچنین به اشتراک‌گذاری تجربیات موفق داخلی و خارجی در زمینه ایجاد تغییر در بانک‌های‌ بزرگ، از سوی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار خواهد شد.
    با توجه به اینکه مدیران میانی و عملیاتی نقش محوری و کلیدی در طراحی و اجرای برنامه‌های تغییر به سمت بانکداری مدرن دارند به عنوان گروه هدف در این سمینار در نظر گرفته شده‌اند.

    بزرگ شدن حجم مطالبات در بانک‌ها از سویی و کاهش سودآوری عملیاتی ازسویی دیگر، تمرکز بر چگونگی انجام و مدیریت تغییرات در بانک‌ها را در قالب حرکتی چند جانبه و چند بخشی ضروری کرده است.

    به همین منظور تمرکز این دوره بر معرفی نیازمندی‌ها، تغییر به صورت کاربردی و به اشتراک گذاری تجربیات موفق داخلی و خارجی با شرکت کنندگان است.

    همچنین مباحثی از جمله نقش نظام بانکی در توسعه ملی و چالش‌های پیش روی نظام بانکی، ضرورت انجام اصلاحات در نظام بانکی و روش‌های برد سریع، باز تعریف رویکرد بانکداری مشتری محور و چگونگی آماده سازی برای پاسخ به نیازهای بخش‌های مختلف بازار، نقش فناوری اطلاعات در تحول بانک‌ها و امکانپذیر ساختن رویکرد سازمان مشتری محور، تعریف کارکردهای محوری بانکداری و مسیر حرکت به سمت تعالی، اهمیت بانکداری خرد در نظام بانکی و چگونگی سازماندهی آن، نقش مدیریت مالی، اجزا و کارکردهای سازمان مالی بانک‌ها، نقشه راه تغییر، مدیریت ریسک در نظام بانکی و نقشه راه تغییر برای مدیریت موثر ریسک‌های کلیدی و چالش‌های مدیریت تغییر در نظام بانکی و راهکارهای مدیریت موثر آن، از جمله موضوعاتی است که در این سمینار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

    علی دیواندری، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، سنجی اوپال موسس و مدیرعامل شرکت مشاوره‌ی StraitsBridge ، نادر حقیقت فعال در حوزه های کسب وکار بین المللی، امیر حسین داوودیان دانش آموخته رشته بازاریابی تخصصی، محمدرضا ساروخانی، عضو هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی، سرمایه گذاری و امور بین الملل بانک سینا، علی رضا لگزائی، قائم مقام و عضو هیأت مدیره بانک ملت، مارتن مول، عضو هیئت مدیره VCTE )انجمن ناظران هلند( و ناصر هماپور مدیر اسبق ایران در بانک HSBC از سخنرانان ویژه این سمینار هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی