عصر بازار

تجلیل از موسسه اعتباری کوثر در همایش ورزش یاران کشور

عصر اعتبار- دومین همایش خیرین و ورزش یاران کشور با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش جوانان در هتل المپیک با هدف تجلیل از ورزش یاران نمونه برگزار گردید.

تجلیل از موسسه اعتباری کوثر در همایش ورزش یاران کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این همایش که استانداران، مدیران کل ورزش و جوانان استان ها نیز حضور داشتند از خیران و  ورزش یاران سراسر کشور که در امر ورزش کمک و حمایت  داشتند و در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام دولتی همکاری و نمودند ،تجلیل گردید.

    وزیر ورزش و جوانان در مراسم خیرین ورزشی بیان کرد: تعداد بی‌شماری از اماکن عمومی مردم از جمله مساجد، مدارس، بیمارستان‌ها و غیره توسط افراد نیکوکار ساخته شده است. در زمینه ورزش نیز فعالیت‌هایی انجام شده است اما همانند ساخت مساجد و بیمارستان‌ها گسترش پیدا نکرده است.

    مسعود سلطانی‌فر بیان کرد: از همه خیرین به واسطه حضور در این مراسم و حمایت و پشتیبانی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی تشکر می‌کنم و آرزوی توفیقات بیش‌تر دارم.

    در این همایش به پاس حمایت ها و اقدامات موسسه اعتباری کوثر استان قم در برگزاری همایش های پیاده روی و فعالیت در حوزه کوثرکارت هواداری  و ارائه طرح اختصاصی ورزش کارت کوثر با جامعه آماری 30000 ورزشکار استان با محوریت کمک به ورزشکاران تجلیل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی