عصر بازار

جزییات دستگیری ۲ سارق جیب بُر در ایستگاه مترو

عصر اعتبار- مأموران پلیس مترو در حین گشت زنی در ایستگاه مترو تئاترشهر به حضور دو نفر در مابین جمعیت حاضر در ایستگاه مشکوک شده و بعد ار تعقیب و گریز موفق به دستگیری آن ها شدند.

جزییات دستگیری ۲ سارق جیب بُر در ایستگاه مترو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان در ساعت 13:30 مورخه 07/02/1396 مأموران پلیس مترو در حین گشت زنی در ایستگاه مترو تئاترشهر به حضور دو نفر در مابین جمعیت حاضر در ایستگاه مشکوک شده ، آنها را تحت مراقبت قرار داده ، در زمان ارتکاب سرقت کیف متعلق به یکی از مسافرین قصد دستگیری آن ها را داشتند .

     

    دو سارق جوان با اطلاع از شناسایی توسط مأموران مترو اقدام به فرار در خیابان انقلاب کردند که در تعقیب و گریز ، مأموران کلانتری 148 انقلاب اسلامی با اطلاع از موضوع به کمک مأموران پلیس مترو رفته ، هر دو متهم را دستگیر و در همان بازرسی اولیه مقادیر وجوه نقد ، گوشی تلن همراه و مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر از آنها کشف شد .

    جزئیات دستگیری 2 سارق جیب بر در ایستگاه مترو

    پرونده در اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ 
    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه 12 دادسرای ناحیه 12 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
    *تحقیقات اولیه از متهمان

    دو متهم به نام های حمیدرضا . الف ( متولد 1352 ) و ناصر . ص ( متولد 1353 ) در اظهارات اولیه منکر هرگونه سرقت شدند ؛ حمیدرضا در اظهاراتش مدعی شد که در داخل ایستگاه اتوبوس ! بوده که توسط مأمورین دستگیر شده و ناصر نیز عنوان کرد زمانیکه قصد داشته سوار یک تاکسی شود ! دستگیر شده است .

    *شناسایی تعدادی از شکات

    کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه تحقیقات خود و در بررسی اولیه از سوابق متهمین اطلاع پیدا کردند که آنها از مجرمین سابقه دارو دارای سوابق متعدد دستگیری در پلیس آگاهی ( بیش از 9 فقره سابقه دستگیری ) بویژه در پایگاه سوم و چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند که بارها به اتهام جیب بری و کیف قاپی دستگیر و روانه زندان شدند .
    در ادامه و با بررسی اموال بدست آمده از متهمان ، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از مالباختگانی شدند که در ایستگاه های مختلف "مترو" و "بی آر تی" ، به شیوه جیب بری مورد سرقت قرار گرفته بودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی