عصر بازار

برگزاری مراسم اهدای جوایز طرح علمی بانک ایران زمین در اصفهان

عصر اعتبار- مراسم اهدای جوایز طرح علمی (بیشتر بدانیم-بهتر بتوانیم) ، با حضور مدیر شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری و جمعی از پرسنل برگزار شد.

برگزاری مراسم اهدای جوایز طرح علمی بانک ایران زمین در اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»: محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با تقدیر و تشکر از کلیه همکارانی که در طرح علمی(بیشتر بدانیم – بهتر بتوانیم ) و با هدف افزایش مطالعه وبالا بردن سطح علمی اطلاعات بانکی و حرفه ای سازمانی شرکت کرده بودند گفت: انسان اشرف مخلوقات است و ما باید به عنوان یک فرد مسلمان شکرگزار تمامی نعمات و برکاتی که خداوند ارزانی داشته باشیم.
    سبزواری گفت: همانطور که سلامت جسم مهم است، سلامت دانسته ها و آموزه های علمی هم جایگاه بسزایی دارد و در این مورد گفت: اگر سهم دانش ما از حرفه ای که در آن مشغول هستیم در سطح عالی باشد باعث سلامت کاری و سازمانی می شود و این مهم تاثیر بسزایی درانجام نحوه مطلوب خدمات رسانی به مشتریان دارد.
    وی یکی از نقاط برجسته این طرح را ایجاد پویایی و شادابی بین همکاران دانست و گفت: امیدوارم در سال جدید با سعی و پشتکار گام های بلندی در جهت توسعه بانک ایران زمین برداریم.
    در این طرح علمی رتبه اول را حمیدرضا لواف از شعبه خمینی شهر کد2807، و رتبه دوم و سوم را علی آقاجانیان و عبدالرضا مرادی شعبه گلپایگان کد 2820 کسب کردند.
    چـاپ

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی