عصر بازار

بانک شهر پیشگام در توسعه برنامه های فرهنگی

عصر اعتبار- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:بانک شهر پیشگام در توسعه برنامه های فرهنگی

بانک شهر پیشگام در توسعه برنامه های فرهنگی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ؛سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت بانک شهر از شهرداریهای کشور گفت: این بانک در فعالیت های غیر اقتصادی به ویژه در توسعه برنامه های فرهنگی نیز  پیشگام بوده که این اقدامات قابل قدردانی است.
    به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، صدیف بدری با بیان این که همه شهرداریهای کلانشهرها سهامدار این بانک هستند، گفت: شکل گیری بانک  شهر منجر به توسعه شهرها شده است و یکی از دستاورهای خوب این بانک،  فعالیت های آن در زمینه های غیر اقتصادی همچون برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه های استانی بوده است.
    سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که پیشگامی بانک شهر در توسعه برنامه های فرهنگی جای قدردانی دارد، تصریح کرد: امیدواریم که این حضور مثمرثمر در زمینه ارتقا فرهنگ کتاب خوانی در میان شهروندان با تسهیل گری های بانک شهر ادامه یابد.
    نماینده مردم شهرستان های  اردبیل و نمین و نیر در مجلس دهم یکی دیگر از اقدامات خوب بانک شهر در شهرها را آماده سازی زیرساخت های برگزاری برنامه های فرهنگی دانست و افزود: هر اقدام فرهنگی که در جامعه انجام شود قابل قدردانی است، به ویژه اگر از سوی بانک ها و بنگاه های اقتصادی صورت گیرد و از همین رو بانک شهر می تواند الگوی سایر بنگاه های اقتصادی در این زمینه باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی