عصر بازار

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر:

رضایت بازدیدکنندگان از خدمات بانک شهر در نمایشگاه سی ام

عصر اعتبار- معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به ارائه به روز ترین خدمات بانکی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: توزیع مناسب بن کارت ها و ارائه بهترین خدمات بانکی در این ایام، از دلایل رضایتمندی بازدیدکنندگان این دوره نمایشگاه بوده است.

رضایت بازدیدکنندگان از خدمات بانک شهر در نمایشگاه سی ام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، غلامحسین تابش فر با بیان اینکه این بانک به عنوان بانک عامل نمایشگاه های کتاب توانست برای دومین بار در نمایشگاه کتاب پایتخت به هموطنان خدمت رسانی کند، گفت: خوشبختانه با نظرسنجی که انجام شد، در نمایشگاه سی ام رضایتمندی بیش از 98 درصد علاقمندان از خدمات بانک شهر کسب شد.
    وی با اشاره به اینکه در این دوره شاهد افزایش بازدیدکنندگان و افزایش خرید کتاب بودیم، تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، بن کارت‌های نمایشگاه نیز به موقع در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
    تابش فر با تاکید بر اینکه مدیران و کارکنان بانک شهر با تمام توان و با ارایه به روزترین خدمات بانکی در طول زمان نمایشگاه به ارائه خدمات می پرداختند، خاطرنشان کرد: همچنین بیش از 75 دستگاه خودپرداز، بیش از 65 دستگاه وب کیوسک، 12 پیشخوان شهرنت ثابت و سیار و 2 دستگاه صراف الکترونیک برای تسهیل در دسترسی شهروندان بازدیدکننده نمایشگاه راه اندازی شده بود. 
    وی تصریح کرد: باتلاش مدیرعامل بانک شهر و توان کارکنان جوان و نخبه این بانک، امسال برای نخستین بار سرویس  NFC  در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفت و متقاضیان توانستند به جای بن کارت فیزیکی از طریق موبایل اقدام به خرید کتاب کنند.
    معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده مردم شهرهای مختلف کشور از نمایشگاه  سی ام گفت: فضای مناسب مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب و همچنین ارایه خدمات مناسب به بازدیدکنندگان، موجب استقبال گسترده از این دوره نمایشگاه شد.
    تابش فر در ادامه با اشاره به پیشگامی این بانک در توجه به حوزه های فرهنگی و  اجتماعی کشور، افزود: معتقد هستیم باید تمامی دستگاه ها به این قضیه همت گمارند، زیرا راه پیشرفت و تعالی کشور در توجه به این موضوع است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو