عصر بازار

شعب بانک مهر اقتصاد دربوشهر پیشتاز استان های کشور در حوزه بازاریابی

عصر اعتبار- پاساد مدیر شعب استان بوشهر بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: شعب این استان در سال ۹۵، با اقدامات صورت گرفته در زمینه های مشتری مداری، بازاریابی و جذب منابع عملکرد مثبت و مطلوبی از خود ارائه داده و نسبت به سال ۹۴ به رشد ۴۰ درصدی منابع دست یافته اند.

شعب بانک مهر اقتصاد دربوشهر پیشتاز استان های کشور در حوزه بازاریابی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، پاساد ضمن اشاره به فعالیت های موثر همکاران صف و ستاد این استان در حوزه بازاریابی بیان داشت: نشست با مدیران و مسئولین مالی ادارات، سازمان ها و شرکت های گاز، نفت و پتروشیمی مستقر در منطقه نقش بسزایی در افزایش سهم بانک از بازارهای هدف ایفا نموده است.
    وی افزود: همچنین انجام تبلیغات محیطی از قبیل نصب بنر در سطح استان ،توزیع پوسترهای تبلیغاتی در بین شرکت ها، تلاش در جهت رضایت مشتریان، معرفی خدمات الکترونیکی بانک در بین مردم و تعامل با همه اقشار جامعه دیگر اقدامات شایسته همکاران برای گسترش عرصه های فعالیت و افزایش منابع جذب شده می باشد.
    مدیر شعب استان بوشهر، شعب دیلم(کد2805)، چمران(کد2808)، چغادک(کد2815) و کنگان (کد2806) را چهار شعبه برتر استان در سال 95 عنوان کرد و ادامه داد: در سال گذشته با بازدید دوره ای از شعب به همراه برگزاری جلسات ماهیانه با روسا و معاونین شعب و همچنین تشکیل کمیته های بازاریابی و وصول مطالبات،اغلب نقاط ضعف و قوت شعب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و گام های مثبتی در موفقیت شعب برداشته شد.
    پاساد تصریح کرد: همواره سعی شده است اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع از همان لحظات آغازین حضور مشتری در شعبه رعایت شود و به گونه ای شایسته با مراجعه کننده ارتباط برقرار گردد.
    مدیر شعب استان بوشهر خاطر نشان کرد: در راستای معرفی بانک و جذب منابع، جلسات متعددی با خیرین برگزار گردید و با تشکیل کمیته راهبردی در استان، تعاملات خوبی در راستای اعطای بسته های حمایتی باشگاه خیرین و همچنین طرح رویش باور و اعطای تسهیلات ارزان قیمت به افراد معرفی شده از طرف خیرین، صورت پذیرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو