عصر بازار

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی تصریح کرد

مدیران با کیفیت در بانک کشاورزی کشف استعداد می کنند

عصر اعتبار- عضو هیئت مدیره ناظر بر حوزه سرمایه انسانی گفت: مدیران حرفه ای در سازمان های معاصر به عنوان کشف کننده استعدادهای کارکنان،رهیاب ، راهگشا و پرورش دهنده رفتار حرفه ای کارکنان هستند.

مدیران با کیفیت در بانک کشاورزی کشف استعداد می کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ؛  دکتر مسعود شریفات که روز یکشنبه 24 اردیبهشت در جمع بندی همایش سراسری مدیران این بانک سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: کیفیت هر سازمان کیفیت مدیران آن است و کیفیت مدیران هر سازمان کیفیت دیدگاه و تفکر آنان است بنابرین هرسازمان به جایی می رود که دیدگاه مدیرانش می رود.

    وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است ، برگزاری سلسله همایش های بانک کشاورزی در سال جاری را تبیین و تشریح  الزامات اقتصاد مقاومتی دانست و از همه مدیران این بانک به دلیل نقشی که در اقتصاد کشور و  اجرای سیاست های کلی نظام و برنامه های دولت تدبیرو امید دارند تشکر وقدردانی کرد.

    شریفات با تأسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات مایه عزت و تقویت  ملت ایران است، یاد آور شد ملت ایران با حضور پر رنگ خود در انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ نظام اسلامی ایران رقم خواهند زد.

    عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با گذری بر فعالیت بانک کشاورزی در دو دهه گذشته و فراز و فرودهای این بانک تخصصی در نظام پولی و مالی  کشور متذکر شد: در سال 93 کارکنان این بانک در کنار هم، مصمم، پیگیر و دلسوزانه  بار دیگر  برای بانک کشاورزی افتخار آفرینی کردند.

    وی موفقیت های بانک کشاورزی  از جمله بازگشت خرید تضمینی گندم، افزایش نسبت کفایت سرمایه به 13 درصد و اجرای تبصره 35 مبنی بر بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات را نتیجه  تلاش و اهتمام همه کارکنان این بانک در سراسر کشور دانست .

    شریفات در بخش دیگری از سخنانش به هدف گذاری  و تمرکز مدیریت عالی بانک کشاورزی بر اصول چهارگانه مدیریت بانکی (مدیریت دارایی،مدیریت بدهی،مدیریت نقدینگی و مدیریت کفایت سرمایه ) و اصلاح این شاخص ها  اشاره و خاطر نشان کرد: با تصویب افزایش مبلغ 3هزار میلیارد تومان، سرمایه این بانک به سقف 91 هزار میلیارد ریال رسید.

    عضو هیات مدیره بانک کشاورزی اضافه کرد: در سازمان های معاصر الگوی رویکرد رفتاری تحول فکری که کنشگران سازمانی را هدف قرار داده،  شامل تغییر دانش، نگرش و رفتار حرفه ای است.

    شریفات در ادامه  دو سناریو مربوط به تحولات آینده تا سال 2100  با عنوان سناریو کوه ها و اقیانوس ها اشاره کرد و گفت: این دو سناریو پیرامون نحوه توزیع قدرت سازمانی  و توانمند سازی کارکنان در آینده است.

    وی با بیان اینکه نظم و انضباط فردی ومالی عامل ارتقای خرد کنش گران سازمانی است، تصریح کرد: تا تراز خرد سازمانی ارتقا پیدا نکند، تراز مالی بانک هم ارتقا نخواهد یافت.

    عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی  در بخش پایانی سخنانش با تأکید بر ضرورت تغییر در عملکرد بانک متذکر شد: ما آینده خوبی در پسابرجام داریم و باید برای بهره مندی از فرصت به وجود آمده در عملیات مالی بین المللی نسبت به ارتقای وضعیت صورت های مالی بانک و شعب اهتمام جدی داشته باشیم.

    وی تأکید کرد: باید برای تحقق برنامه های سال 96 و پیگیری این برنامه ها در شعب اقدام کنیم و روند حرکت ما روندی صعودی باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو