عصر بازار

دیدار با یکی از بهترین های شعب بیمه معلم

عصر اعتبار- موفقیت ما مرهون طراحی واجرای برنامه بلند مدتی است که در بیمه معلم کلید خورد وتا کنون بصورت خستگی ناپذیر اجرا می شود.

دیدار با یکی از بهترین های شعب بیمه معلم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مصطفی آخوندزاده مدیر شعبه بیمه معلم در کرمان است. وی از سال 84 به عنوان کارشناس خسارت، فعالیت خود را در حوزه بیمه آغاز کرد. و هم اکنون به عنوان مدیر شعبه کرمان فعالیت می کند البته شعبه ای که در سطح کشور به عنوان یکی از برترین های بیمه معلم شناخته می شود.
    مدیر شعبه کرمان بیمه معلم، دلیل اصلی موفقیت را مرهون طراحی و اجرای برنامه بلند مدتی می داند که در بیمه معلم کلید خورده و تاکنون به صورت خستگی ناپذیر اجرا می شود.
    این مدیر منتخب در ادامه بر تعامل با محیط پیرامون به ویژه سازمانها و ارگانهای دولتی و مدیریت ریسک جهت تحقق اهداف بازاریابی تاکید می کند.
    آخوند زاده همچنین تاکید بسیاری بر تمرکز بر روی بیمه های عمر دارد و در این باره می گوید: می توانم بگویم در زمینه بیمه عمر تقریبا جز شعبات اول هستیم.
    مدیر شعبه ممتاز بیمه معلم فعالیت در بازارهای خرد و بهره گیری از نمایندگان حرفه ای در این بازارها را مهمترین ابزار موفقیت خود معرفی می کند و بر بهبود منابع انسانی و تقویت شبکه فروش پای می فشرد.
    مصطفی آخوندزاده مدیر شعبه کرمان بیمه معلم که استفاده از تکنیک های بازاریابی در کنار خدمات پیش بینی شده در پوشش های بیمه ای بیمه معلم را برای تحقق اهداف شعبه بسیار مهم تلقی می کند و در توصیه به همکاران خود می گوید: برای مشاهده رونق و پیشرفت شعبه هر چه بیشتر به فکر ارایه خدمات مطلوب باشید .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی