عصر بازار

در استان گیلان

بلادی چولابی به سمت مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران منصوب شد

عصر اعتبار- مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان گیلان با حضور نجدی مدیر امور استان ها و وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت در محل سالن اجتماعات ساختمان سرپرستی برگزار شد.

بلادی چولابی به سمت مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران منصوب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»؛   در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و پخش سرود ملی، نجدی، مدیر امور استانهای بانک، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از زحمات طلوعی مدیر سابق شعب استان گیلان تقدیر نمود.
    وی همچنین ضمن تشکر از زحمات پرسنل استان اظهارداشت: شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان از نظر مشتری مداری و رعایت اصول حرفه ای بازاریابی پیشرو بوده و گامهای موثری در راستای تحقق اهداف بانک برداشته شده است.
    مدیر امور استان ها، همچنین با عنایت به اهمیت موضوع جذب منابع و گسترش بازارهای هدف، خواستار تلاش مضاعف برای تحقق اهداف بانکداری الکترونیک شده و همکاری کارکنان برای ارائه خدمات مطلوبتر به مراجعین را خواستار شد.
    در ادامه، مجید وکیل، پس از تبریک ولادت حضرت قائم (عج) ، فرصت خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران را مغتنم برشمرده و ضمن با برکت دانستن فعالیت در این بانک از زحمات طلوعی تقدیر و تشکر کرد و برای بلادی چولابی مدیر جدید شعب استان گیلان نیز آرزوی توفیق نمود.
    سیدمهدی طلوعی برازنده مدیر سابق شعب استان گیلان نیز ضمن ارائه گزارشی از آمار عملکرد استان، از تلاش تمامی همکاران تقدیر کرد.
    بلادی چولابی مدیریت جدید شعب استان گیلان نیز ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به میهمان و تبریک اعیاد شعبانیه عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در دهه گذشته را بسیار مطلوب دانسته و تلاش، همکاری و اهتمام بیش از پیش همکاران را خواستار شد.
    وی در ادامه، اعتلاء و تقویت برند بانک قرض الحسنه مهر ایران و تحقق اصول مندرج در منشور اخلاقی این بانک را جزء وظایف استراتژیک و راهبردی همگان دانست.
    در پایان جلسه، حکم انتصاب بلادی چولابی توسط مدیر امور استان ها و به نمایندگی از طرف دکتر اکبری مدیرعامل بانک اهدا گردید

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی