عصر بازار

دستگیری دو سارق سابقه‌دار در فرجام

عصر اعتبار- رییس کلانتری ۱۳۶ فرجام از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خودرو و قطعات خودرو خبر داد.

دستگیری دو سارق سابقه‌دار در فرجام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی پرویزی دراین‌باره گفت: در روزهای اخیر تعدادی از شهروندان به کلانتری مراجعه و در خصوص سرقت خودرو و یا لوازم داخل آن شکایت  داشتند که تیمی از مأموران انتظامی کلانتری برای انجام تحقیقات دقیق به محل سرقت های اتفاق افتاده، اعزام شد.

    وی ادامه داد:‌ با مراجعه مأموران انتظامی، به محل های سرقت شده، مشخص شد تمامی سرقت‌ها به صورت دو نفره انجام شده؛ همچنین بنا بر تحقیقات صورت گرفته، سرقت ها با یک خودروی سواری  نقره‌ای رنگ مسروقه انجام گرفته است.

    پرویزی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی، چهره سارقان شناسایی نشده بود، گفت: ماموران با اجرای طرح انتظامی ویژه و همچنین افزایش دفعات گشت‌های انتظامی در محدوده کلانتری به اقدامات خود ادامه دادند. تا اینکه شب گذشته خودروی سواری این افراد در خیابان دلاوران در حالی که جلوی منزلی  پارک بود، شناسایی شد.

    رییس کلانتری 136 فرجام افزود: در این حین، فردی از منزل خارج و  قصد داشت که سوار خودروی مسروقه شود که بلافاصله  توسط ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

    وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم، گفت:‌ این فرد در بازجویی‌ها اعتراف کرد خودرو را به کمک همدستش  که اکنون در منزل است، سرقت کرده است که دقایقی بعد متهم دوم نیز هنگام خروج از منزل دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

    رییس کلانتری 136 فرجام اضافه کرد: ماموران انتظامی، ضمن دستگیری سارقان، خودرو مسروقه را بازرسی و  تعدادی قطعات و لوازم خودرو مسروقه، ابزار و آلات سرقت و یک قبضه سلاح سرد کشف  و ضبط کردند.

    به گفته پرویزی، در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که آنان از سارقان با سابقه بوده و در این چند روز اخیر با خودروی مسروقه اقدام به سرقت خودرو و لوازم و قطعات خودرو کرده‌اند.

    وی با اشاره به تشکیل پرونده برای دو متهم گفت: این افراد برای سیر مراحل قضایی تحویل دادسرا شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی